• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-10-05 20:34:40 följande:
    Då börjar du där, en bra uppläsare tillför en del i sitt läsande!

Vad skulle du vilja börja med för bok eller typ av bok?
    Ja vissa kända personers röster vet man ju är bra, eller kan tänka sig i alla fall :) Jag läser främst deckare så antagligen någon sådan, eller Terry Pratchett för lite humoristisk fantasy :) Det skulle kunna vara kul att lyssna på.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-05 20:13:52 följande:
    God natt, hoppas du är piggare imorgon :)
    Tack. Inatt har jag i alla fall sovit ganska gott. .
  • Litenmenhård
    JonasSa skrev 2020-10-05 20:35:38 följande:
    Sov gott kompis!
    Tack. Detsamma är väl för sent att säga nu, men hoppas du har sovit gott. .
  • Litenmenhård

*Vaknar till*: Right said Fred-You are my mate.

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-06 09:13:18 följande:

*Vaknar till*: Right said Fred-You are my mate.

Woop woop! :D
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-06 10:51:46 följande:
    Woop woop! :D
    Haha! indeed! .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-06 10:59:59 följande:
    Haha! indeed! .
    Inte så mycket däremot, min rygg brakade rejält igår helt ur tomma intet och jag är fortfarande inte bra. Jag har en läkartid i em för det andra iaf, fast jag mår bättre på så sätt idag :)

Vet du vad som hände igår förresten? :D En av grannarna kom förbi med världens största tårtbit! Bara så där liksom, fast vi knappt känner varandra. De har fått plocka äpplen här ett par gånger. Jättegod tårta! Chokladbottnar och någon slags hasselnötcréme emellan, lika tjocka lager som bottnarna :D Och chokladfrosting ovanpå. Ibland har man tur :)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-06 11:11:47 följande:
    Inte så mycket däremot, min rygg brakade rejält igår helt ur tomma intet och jag är fortfarande inte bra. Jag har en läkartid i em för det andra iaf, fast jag mår bättre på så sätt idag :)

Vet du vad som hände igår förresten? :D En av grannarna kom förbi med världens största tårtbit! Bara så där liksom, fast vi knappt känner varandra. De har fått plocka äpplen här ett par gånger. Jättegod tårta! Chokladbottnar och någon slags hasselnötcréme emellan, lika tjocka lager som bottnarna :D Och chokladfrosting ovanpå. Ibland har man tur :)

Ojdå. Det låter inte bra. . Jag har märkt att man får mer krämpor ju äldre man blir.

Det var ju snällt av dina grannar. . hoppas den smakade!

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-06 11:13:43 följande:

Ojdå. Det låter inte bra. . Jag har märkt att man får mer krämpor ju äldre man blir.

Det var ju snällt av dina grannar. . hoppas den smakade!

Ja så är det ju tyvärr. Jag har haft problem med ryggen tidigare men jag är opererad och efter det har jag knappt haft några besvär, men nu är det ungefär lika illa som innan operationen :s

Den var jättegod ;) Det finns fortfarande en stor del kvar för den var så maffig :D
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-06 11:27:49 följande:
    Ja så är det ju tyvärr. Jag har haft problem med ryggen tidigare men jag är opererad och efter det har jag knappt haft några besvär, men nu är det ungefär lika illa som innan operationen :s

Den var jättegod ;) Det finns fortfarande en stor del kvar för den var så maffig :D
    Usch, det låter inget vidare.

Mumsigt. Då har du ett tag. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.