• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Cinnamonbun
    Litenmenhård skrev 2020-09-23 09:18:39 följande:

Haha, nej den var oväntat. :-P.

Jag vet inte.

Filippinerna, för där ligger Manilla....
  • Litenmenhård
    Cinnamonbun skrev 2020-09-23 09:24:54 följande:
    Haha! Den var klockren! .
  • Litenmenhård

Gäsp.

• JonasSa
    Cinnamonbun skrev 2020-09-22 21:57:10 följande:
    Nej faktiskt inte jobbigt än. Jag ser det på samma sätt som du. Man uppfostrar dem för att de ska kunna flytta och ta hand om sig själva. Det är en lycklig känsla.
    Härligt det finns fler mas samma syn. Jag är stolt över barnen!
    Sen ger det möjligheter till att leva sitt egna liv också, fast det kan jag redan då jag är barnfri varannan vecka.
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-09-22 22:03:52 följande:
    Haha blir det så illa? :D Jaja, då ska vi väl bespara de stackars liven att gå omkring i den då x)
    Det är nog bäst, tror jag kan visa dem kärlek bättre utan att sticka!
  • JonasSa
    Litenmenhård skrev 2020-09-23 08:05:05 följande:

Jo, trafiken är som värst klockan 12:59, för trafiken går ett i ett! Haha. .

Tänk på den lite.

Litenmenhård skrev 2020-09-23 09:11:18 följande:
    Han heter Amfetamin. .
    Cinnamonbun skrev 2020-09-23 09:24:54 följande:

Bor ni båda i Gbg?
    Fast det är roligt att läsa!
  • Aniiee

Fattar ni hur svårt det är att sätta plåster på sin egna rygg? Håll på att ge upp och sätta helbandage istället.

Jag har även varit förkyld och testat, fullständigt i onödan, för corona, men eftersom jag alltid drabbas av extremt långvarig hosta efter en förkylning så kommer folk nu alltså rygga 15 meter varje gång jag råkar hosta ute. Yay. Får sätta på mig en skylt där det står "ASTMA, FÖR HELVETE!"

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee

Ja, och så var det extrapris på lösviktsgodis när jag var på affärn, så... ja.... vad gör man?

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2020-09-23 19:34:42 följande:

Fattar ni hur svårt det är att sätta plåster på sin egna rygg? Håll på att ge upp och sätta helbandage istället.

Jag har även varit förkyld och testat, fullständigt i onödan, för corona, men eftersom jag alltid drabbas av extremt långvarig hosta efter en förkylning så kommer folk nu alltså rygga 15 meter varje gång jag råkar hosta ute. Yay. Får sätta på mig en skylt där det står "ASTMA, FÖR HELVETE!"

Men JA! :o Mina axlar skulle ju gå ur led om jag försökte nåt sånt, plus nästan garanterat nån slags sendrag i armen eller låst muskel eller nåt... Kan du inte be nån du känner? Måste man ha plåster på ryggen?

På plussidan, du kommer aldrig behöva sitta trångt på buss eller tåg ;) Folk kommer ju döda dig med blickarna däremot.
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2020-09-23 20:37:32 följande:
    Men JA! :o Mina axlar skulle ju gå ur led om jag försökte nåt sånt, plus nästan garanterat nån slags sendrag i armen eller låst muskel eller nåt... Kan du inte be nån du känner? Måste man ha plåster på ryggen?

På plussidan, du kommer aldrig behöva sitta trångt på buss eller tåg ;) Folk kommer ju döda dig med blickarna däremot.
    Som tu var så var det inte allt för långt in på ryggen. Mer skulderbladet. Så det gick. Ugan jobbar så klart kväll idag så hon hade åkt till jobbet och kunde inte hjälpa mig =/ Hon får byta plåster åt mig sen när hon kommer hem.

Det skulle väl vara det då. Alla håller behörigt avstånd så slipper jag få deras corona =P
Svar på tråden Här är vi alla vänner.