• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-09-25 07:53:35 följande:
    Haha, skulle kunna vara rätt svar, men hon säger: Jag hoppas det är mitt barn. .-D.
    Mortiscia80 skrev 2020-09-25 07:51:23 följande:
    Haha jaa nu ska vi ju påpeka att det till 90 % är maken som lagar middag här hemma ;) Vissa rätter är det jag som har helt ansvar för, dock inte igår.
    Aha, haha, ja något ska man ju ha dem till. .
    Haha!! :D
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-09-25 07:53:35 följande:
    Haha, skulle kunna vara rätt svar, men hon säger: Jag hoppas det är mitt barn. .-D.
    Mortiscia80 skrev 2020-09-25 07:51:23 följande:
    Haha jaa nu ska vi ju påpeka att det till 90 % är maken som lagar middag här hemma ;) Vissa rätter är det jag som har helt ansvar för, dock inte igår.
    Aha, haha, ja något ska man ju ha dem till. .
    He's not just a pretty face ;)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-09-25 08:38:57 följande:
    Haha!! :D
    Hehe, nej, kanske inte. . Det är en bra egenskap hos en man att kunna laga mat.

Jag ska vila upp mig lite inför festen sen, så tittar jag inte in en stund senare så kommer jag in i morgon. .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-09-25 08:42:47 följande:
    Hehe, nej, kanske inte. . Det är en bra egenskap hos en man att kunna laga mat.

Jag ska vila upp mig lite inför festen sen, så tittar jag inte in en stund senare så kommer jag in i morgon. .
    Ha så trevligt! :)
  • Litenmenhård

Nu har jag duschat, rakat mig, kammat mig och satt på mig mina finkläder. Nu är jag presentabel. .

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-09-25 10:39:40 följande:

Nu har jag duschat, rakat mig, kammat mig och satt på mig mina finkläder. Nu är jag presentabel. .

Vad gör Torsten ikväll då? Ska han stanna hemma och hålla ställningarna eller får han följa med?
  • Litenmenhård

Han får faktiskt följa med. Han har varit snäll det sista. .

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-09-25 11:00:19 följande:

Han får faktiskt följa med. Han har varit snäll det sista. .

Så bra :) Jag var lite orolig att han skulle känna sig utanför om han var tvungen att sitta helt ensam hemma medan pappa är ute och roar sig ;)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-09-25 11:03:22 följande:
    Så bra :) Jag var lite orolig att han skulle känna sig utanför om han var tvungen att sitta helt ensam hemma medan pappa är ute och roar sig ;)
    Hehe. . Han har blivit en kär maskot på jobbet så det är klart att han ska få roa sig med. .
  • Litenmenhård

Nu drar jag.

Later!

Svar på tråden Här är vi alla vänner.