• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • flygrl
    JonasSa skrev 2020-09-15 16:44:15 följande:

Ja varför kan inte en servitris ha visitkort?

Jag har inga jag heller, har inget behov.

Nej, jag ser en katt men du har fått mig att associera den med bröst!

Läget med dig?

Tja, varför inte? Får väl skaffa visitkort kanske...

Ha ha så kan det gå...det där med katten & brösten alltså. :P

Det är bra med mig.
    JonasSa skrev 2020-09-16 18:53:58 följande:

Ojojoj, du har mer garn än mig, jag kanske har ett nystan någonstans!

Stickar du med?
    JonasSa skrev 2020-09-16 19:02:59 följande:

Tack bra fina du!

Kom just hem, lite plock här hemma men det känns som en bra kväll. Nu än bättre, gissa vad du fick mig att tänka på!

Bra du har en fin kväll du med. Själv har jag det bra men donar en del med tvätt och annat som måste fixas.
    JonasSa skrev 2020-09-16 19:05:10 följande:

Kollade en sak, du har helt rätt det är inte en katt. Om man håller muspekaren över emojin så står det ...

Ha ha du och dom där brösten asså.

Ja, va står det??? Antar du kör gamla FL för jag har inte tillgång till den där emojin iaf.
  • flygrl
    Aniiee skrev 2020-09-15 20:40:01 följande:

Ingen rolig dag idag. Ingen rolig vecka senaste veckan faktiskt. Jag tänker vara onyttig och käka en skål chokladbollssmet.

Oj, ja chokladbollssmet kan ju funka som tröst men har det hänt nåt särskilt? Jag förstår om du kanske inte vill berätta det men undrar ju va som gjort dig så nere... :/
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 18:39:56 följande:

Tja! Det känns som att det var en evighet sen vi hördes. Hur är läget, förutom tvätt och annat? .

Ja, va väl några dagar iaf. Har lite svårt hinna med ibland...

Nu har ju du redan lagt dig men tack det är bra med mig.
    Litenmenhård skrev 2020-09-15 08:23:08 följande:

Haha, gör så. :-P.

Jo, det är nog samma, men jag får kolla upp det. Har fått tips om att kolla på Transportstyrelsens hemsida.

Sussa godis, yo. .

Transportstyrelsen är ju dom som har hand om allt det där. Samma når jag tog körkortet.

Sussa godis? Kul uttryck!
    Litenmenhård skrev 2020-09-15 17:16:08 följande:

Som vanligt är jag hungrig.

Ett tips till: du skulle kunna köpa nån mattidning som Gourmet eller nån skön kokbok med beskrivande texter och fina bilder för att stilla ditt begär. Det är riktig matporr kan jag säga. :P
    Litenmenhård skrev 2020-09-15 18:48:19 följande:

BTW: Jag har fått nog av Torsten för ett tag. Vi filmade idag och han tog hela rampljuset.

Är han en sån diva?
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 11:59:46 följande:

Jag måste få beklaga mig lite. Jag var nere på vårdcentralen förut och tog lite prover. Värdena var inte så bra. Jag hade bland annat en hög puls. Ovanligt hög till och med för att vara för mig. 137 slag/minuten och då hade jag inte ens druckit kaffe innan.

Låter ju inte så bra men va sa dom? Blir det nån uppföljning? :/
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 13:27:08 följande:

Nu ska jag reparera makaroner och bacon.

Later!

Makaroner & bacon är gott. Jag brukar ha i rejält med vitlök med.
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 17:31:28 följande:

"My dingaling. My dingaling. Oh, how I want you to play with my dingaling."

Omg!
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 17:31:58 följande:

The hell lyssnar jag på?

Man undrar ju... :P
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 18:41:26 följande:

Det är ingen stor grej egentligen. Mest jag som bara sitter och pratar om Torsten. Det är lite stelt kanske, men jag är ju ingen skådespelare. :s.

Du borde ha gjort som Spielberg föreslog. Gjort en actionfilm av det i stället. :P

Fast din film blir väl lite mer sådär i intellektuell fransk stil kanske eller? Aja, den är säkert bra och sevärd tror jag.
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 19:15:46 följande:

Boobies, woohoo!

Du också...
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 19:18:17 följande:

Sorry, men när jag tänker på något så måste jag skriva det. Fast nu var det ju i och för sig inte jag som tänkte på det. Samma är om jag hör ett ord så måste jag ibland upprepa det flera gånger.

I c.
  • JonasSa
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 19:09:53 följande:
    Haha! Go du är! Tjena, förresten. .
    Tjena!
    hahaha
    Litenmenhård skrev 2020-09-16 19:18:17 följande:

Sorry, men när jag tänker på något så måste jag skriva det. Fast nu var det ju i och för sig inte jag som tänkte på det. Samma är om jag hör ett ord så måste jag ibland upprepa det flera gånger.

Klart du ska skriva. Men i bland blir det fel och det var ju ingen katt!!!!Skål
  • JonasSa
    flygrl skrev 2020-09-16 20:25:11 följande:
    Tja, varför inte? Får väl skaffa visitkort kanske...

Ha ha så kan det gå...det där med katten & brösten alltså. :P

Det är bra med mig.
    JonasSa skrev 2020-09-16 18:53:58 följande:

Ojojoj, du har mer garn än mig, jag kanske har ett nystan någonstans!

Stickar du med?Bra du har en fin kväll du med. Själv har jag det bra men donar en del med tvätt och annat som måste fixas.
    JonasSa skrev 2020-09-16 19:05:10 följande:

Kollade en sak, du har helt rätt det är inte en katt. Om man håller muspekaren över emojin så står det ...

Ha ha du och dom där brösten asså.

Ja, va står det??? Antar du kör gamla FL för jag har inte tillgång till den där emojin iaf.
    Skaffa dig ett, kan ju ha en katt som bild på den men hoppas du ser skillnad på naken gravid kvinna och katt!Tyst

Nej, stickar inte men blev impad av mängden garn hon har.

Jag kör FL via webbsidan i datorn. Ingen app. Fast det är segt ändå.
  • JonasSa

Nu fortsätta vika tvätt, inte så kul men skönt när det är klart och det är ju inte ens jobbigt att fixa.

Har ni något trevligt att berätta?

• Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2020-09-15 20:58:38 följande:

@Flygrl

Här ser du en del av mina garner Glad Jag räknade ut idag att jag har närmare 50 kg hemma... Skrattande Det blå nystanet ovanpå bokhyllan är ett meganystan på 800 gram! Undrar vad det ska bli en dag... Antagligen en sjal Glad Men det var skönt att organisera dem lite grann. Nu kan jag se de här när jag sitter vid datorn och bli inspirerad!

Jag blir lite avundsjuk.

Själv ska jag ta upp historisk sömnad. Min morfar var skräddare och jag har en del bilder från när min mamma var liten på henne och mormor iklädda diverse historiska klänningar och dräkter.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee
    JonasSa skrev 2020-09-16 21:18:33 följande:

Nu fortsätta vika tvätt, inte så kul men skönt när det är klart och det är ju inte ens jobbigt att fixa.

Har ni något trevligt att berätta?

Vika är väl det tråkigaste man kan göra när man tvättar/tvättat.

Jag har skrivit sista kapitlet på min bok. Det är lite trevligt. För mig i alla fall.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • JonasSa
    Aniiee skrev 2020-09-16 22:03:39 följande:
    Vika är väl det tråkigaste man kan göra när man tvättar/tvättat.

Jag har skrivit sista kapitlet på min bok. Det är lite trevligt. För mig i alla fall.

Jag håller med om att det är tråkigt men det går rätt fort om jag bara sätter igång, tiden från beslut till att jag börjar vika tar längre tid än vikandet.

Är smidigt att ha tvättmaskin i lgh, tvätta ofta och inte så mycket varje gång,

Har du skrivit en hel bok? Spännande och imponerande. Vad är det för bok, roman eller fakta?

• JonasSa

Nu låter jag er ha några dagar här utan mig, ska träffa lite kompisar och tar inte med datorn.

Hoppas att ni har ett par toppendagar, det tänker jag ha!Solig{#emotions_dlg.flower}Hjärta

En av er får denna härliga katt också!Gravid hahaha

Svar på tråden Här är vi alla vänner.