Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Ja varför kan inte en servitris ha visitkort?
Jag har inga jag heller, har inget behov.
Nej, jag ser en katt men du har fått mig att associera den med bröst!
Läget med dig?
Ojojoj, du har mer garn än mig, jag kanske har ett nystan någonstans!
Tack bra fina du!
Kom just hem, lite plock här hemma men det känns som en bra kväll. Nu än bättre, gissa vad du fick mig att tänka på!
Kollade en sak, du har helt rätt det är inte en katt. Om man håller muspekaren över emojin så står det ...
Ingen rolig dag idag. Ingen rolig vecka senaste veckan faktiskt. Jag tänker vara onyttig och käka en skål chokladbollssmet.
Tja! Det känns som att det var en evighet sen vi hördes. Hur är läget, förutom tvätt och annat? .
Haha, gör så. :-P.
Jo, det är nog samma, men jag får kolla upp det. Har fått tips om att kolla på Transportstyrelsens hemsida.
Sussa godis, yo. .
Som vanligt är jag hungrig.
BTW: Jag har fått nog av Torsten för ett tag. Vi filmade idag och han tog hela rampljuset.
Jag måste få beklaga mig lite. Jag var nere på vårdcentralen förut och tog lite prover. Värdena var inte så bra. Jag hade bland annat en hög puls. Ovanligt hög till och med för att vara för mig. 137 slag/minuten och då hade jag inte ens druckit kaffe innan.
Nu ska jag reparera makaroner och bacon.
Later!
"My dingaling. My dingaling. Oh, how I want you to play with my dingaling."
The hell lyssnar jag på?
Det är ingen stor grej egentligen. Mest jag som bara sitter och pratar om Torsten. Det är lite stelt kanske, men jag är ju ingen skådespelare. :s.
Boobies, woohoo!
Sorry, men när jag tänker på något så måste jag skriva det. Fast nu var det ju i och för sig inte jag som tänkte på det. Samma är om jag hör ett ord så måste jag ibland upprepa det flera gånger.
Sorry, men när jag tänker på något så måste jag skriva det. Fast nu var det ju i och för sig inte jag som tänkte på det. Samma är om jag hör ett ord så måste jag ibland upprepa det flera gånger.
Ojojoj, du har mer garn än mig, jag kanske har ett nystan någonstans!
Kollade en sak, du har helt rätt det är inte en katt. Om man håller muspekaren över emojin så står det ...
Nu fortsätta vika tvätt, inte så kul men skönt när det är klart och det är ju inte ens jobbigt att fixa.
Har ni något trevligt att berätta?
@Flygrl
Här ser du en del av mina garner Jag räknade ut idag att jag har närmare 50 kg hemma... Det blå nystanet ovanpå bokhyllan är ett meganystan på 800 gram! Undrar vad det ska bli en dag... Antagligen en sjal Men det var skönt att organisera dem lite grann. Nu kan jag se de här när jag sitter vid datorn och bli inspirerad!
Nu fortsätta vika tvätt, inte så kul men skönt när det är klart och det är ju inte ens jobbigt att fixa.
Har ni något trevligt att berätta?
Jag håller med om att det är tråkigt men det går rätt fort om jag bara sätter igång, tiden från beslut till att jag börjar vika tar längre tid än vikandet.
Är smidigt att ha tvättmaskin i lgh, tvätta ofta och inte så mycket varje gång,
Har du skrivit en hel bok? Spännande och imponerande. Vad är det för bok, roman eller fakta?
Nu låter jag er ha några dagar här utan mig, ska träffa lite kompisar och tar inte med datorn.
Hoppas att ni har ett par toppendagar, det tänker jag ha!
En av er får denna härliga katt också! hahaha