Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Damn, girl. You are the citationqueen. :-P.
Jo, det gjorde vi, men tänkte det var trevligt att hälsa dig välkommen i den här tråden med. . Det känns liksom mer hemma då. .
Hehe, det är min religion i alla fall. .
Jag fick bara ett litet ryck där, haha. BTW Åmål ligger inte så långt härifrån så om jag ska narki sej lite så vet ni vart jag åker. :-P. Haha.
Jo, det skulle jag kunna göra, men tycker maten blir så äcklig när den har varit fryst och man värmer den igen. Brukar köpa färdiga rätter att ha med till jobbet, men har tröttnat på det. Därför jag hoppas få låna Morty en månad. :-P.
Ja, jag har väldigt svårt att resa. Bara att ta sig till jobbet är svårt vissa dagar. Klarar inte av allt folk och den timmen det tar till jobbet. Därför funderar jag på att skaffa mig en mopedbil, men jag har inte bestämt mig än.
Lite mer social har jag nog blivit. Har fått ganska mycket socialträning på det jobbet jag är på nu. Personlig utveckling. .
*Vaknar till*.
Med tanke på en annan tråd. :-P.
@flygrl: Kul btw att du fattar mina film och låt referenser. .
@JonasSa: Där va ju den där kissen igen ha ha!
Banzai Daniel-san!
Banzai Daniel-san!
Banzai Daniel-san!
Vaknar till mitt i natten så tittar in här i väntan på att John Blund kommer till mig igen...
Jaså? :D Så intressant! De måste ju vara redo för pensionen, de var väl redan närmare 30 när låten kom ut x)
En till? :o Är det bara jag som käkar mat på marknaderna? :D Hur gott som helst iaf!
Japp ;) Jag sitter och väljer mönster till ett riktigt härligt garn (grönt i olika nyanser) men känner också att jag borde göra klart ett UFO eller påbörja sockarna till brorsan :s Undrar hur mycket tid man har egentligen... Och så måste jag komma på nån födelsedagspresent åt farsans sambo :s Ska förresten dit snart igen och fixa med gravstenar etc (kyrkan vill återta morfars grav bl a).
Han var alldeles för trött så det blev lite mys vid datorn bara :) Hur var din kväll förresten, vad gjorde ni? :)
Jo det går att få bort, men affrohår kanske försvårar det om det är svårt att få en kam igenom det. Du får testa!
Jasså så du tror du kan chocka mig?
Blir nyfiken! Du får föreslå att ni ska ta med det som titel på visitkorten!Japp, du har ju fått mig att tänka på bröst när jag ser katten!
Haha, vet inte vilket format den kommer i. :-P.
Det är bra att du blir glad av det. .
Hehe, pinsamt att ha sånt för sig men... haha. :-P.
Han har väl flyttat dit och bara narki sej litte hela tiden. :-P.
Ja, det är ju sant. Det får jag börja göra. Tack för tipset. .
Jo, jag måste bara kolla upp det med mopedbil först. Vad det kostar att ta körkort och om det är svårt och vad en mopedbil kostar och såna gejer.
Ja, han dreglar i sömnen, haha!
Lite lättare har det väl blivit, men jag skulle föredra om jag slapp åka kollektivt.
@flygrl: Kul btw att du fattar mina film och låt referenser. .