Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej alla! Läget därute? Själv ska jag över till en polare sen men mellanlandar hemma nu och vila lite, matar katten, byter om osv.
Hur blir eran lördagkväll?
Hej alla! Läget därute? Själv ska jag över till en polare sen men mellanlandar hemma nu och vila lite, matar katten, byter om osv.
En scen kvar med Torsten, sen är det bara att klippa ihop det! .
Tja. Läget är förträffligt! . Vad ska du och polaren hitta på då? .
Spring inte för långt för då kanske du inte hittar hem igen. Hörs imorgon. .
Alla gånger! .
Nu missar @flygrl The Big Bang Theory.
The Big Bang Theory är som en religion för mig och för @flygrl! .
Narki sej inte för mycke! :-P.
Haha, det är ju inget kostymdrama ju. :-P.
Jag vill knarka!
"I'm a model if you know what I mean and i do my little turn on the catwalk". *Ylar*.
Hehe precis! Känner mig så manlig när jag lyssnar på den låten, haha.
Det brukar bli så på vardagarna att jag är för trött för att laga mat då dagarna blir så långa.
Jag skulle i alla fall kunna tänka mig åka på en Sverigeturné nästa sommar om någon vill ha besök. .
Ja visst, gör det? . Jag har kommit på att jag vågar ge mig ut på såna resor. Var ju i Norrköping för ett tag sen och för bara något år sen hade något sådant varit omöjligt.
Ja, det är det ju. . Jo, precis. Har inte haft något behov att träffa folk, men det är riktigt roligt! .
Äntligen färdig med tvätten.
Spring inte för långt för då kanske du inte hittar hem igen. Hörs imorgon. .
Nu missar @flygrl The Big Bang Theory.
Narki sej inte för mycke! :-P.
Jag vill knarka!
Hehe precis! Känner mig så manlig när jag lyssnar på den låten, haha.
Jag skulle i alla fall kunna tänka mig åka på en Sverigeturné nästa sommar om någon vill ha besök. .
Ja, det är det ju. . Jo, precis. Har inte haft något behov att träffa folk, men det är riktigt roligt! .
Har just fått i mig lite mat efter att varit och klättrat!
Springer du långt när du springer?
Det är lugnt, tramsa på. Jag menade bara att igelkottar jagar orm och då måste de vara rätt duktiga gissar jag.
Fast jag gillar de flesta djur, inte fästingar och älgflugor dock.
Vad gäller receptet, funderar om det är lämpligt att sprida det för då kan ju andra ta efter.
Fast jag borde ju se bröst, jag gillar dem men i detta fallet ser jag dem inte.
Jag älskar att röra på mig, blir inga löppass men det finns fler former att träna. Jag klättrar inomhus en gång i veckan. Sen kan de bli ute på berg och träd lite nu och då. Fast då blir det mer firning än klättring.
Vill du hänga på och klättra är du välkommen, har för mig att du inte bodde så långt bort.
Så får du visa kostymdrama, ett brittiskt!
Välkommen hem igen, hoppas det var skönt!
Lugnt, det är inte brittiskt kostymdrama!
Njut då av det kostymdramat!
Ha en toppenkväll!
Jag kan bara hålla med om att det verkar vara några som tittar in emellanåt. Sen är det några som är här mycket.
Är nyfiken på er, tänk ha mat och dryck i glada vänners lag.
En norrländska med andra ord, en från Gbg och jag själv utanför storckholm (ej förort)
Nu har jag gjort mitt för idag. På återseende imorgon! .
Torsten, sluta dregla!
*Vaknar till*.
Med tanke på en annan tråd. :-P.