Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Tja alla fina! Hur har ni det? Är själv lite upptagen med tvätt och annat men ska försöka besvara lite inlägg mellan varven.
@Flygrl
Här ser du en del av mina garner Jag räknade ut idag att jag har närmare 50 kg hemma... Det blå nystanet ovanpå bokhyllan är ett meganystan på 800 gram! Undrar vad det ska bli en dag... Antagligen en sjal Men det var skönt att organisera dem lite grann. Nu kan jag se de här när jag sitter vid datorn och bli inspirerad!
Ingen rolig dag idag. Ingen rolig vecka senaste veckan faktiskt. Jag tänker vara onyttig och käka en skål chokladbollssmet.
Tja alla fina! Hur har ni det? Är själv lite upptagen med tvätt och annat men ska försöka besvara lite inlägg mellan varven.
Tack bra fina du!
Kom just hem, lite plock här hemma men det känns som en bra kväll. Nu än bättre, gissa vad du fick mig att tänka på!
Boobies, woohoo!
Sorry, men när jag tänker på något så måste jag skriva det. Fast nu var det ju i och för sig inte jag som tänkte på det. Samma är om jag hör ett ord så måste jag ibland upprepa det flera gånger.
Haha jaa de verkar ha en skön inställning :D
Du får hålla utkik nästa gång du är på marknad ;)
Jag ska se om jag kan ta bild på del av mitt stash senare, jag har organiserat om lite hemma igår så nu har jag alla kakor samlade (en särskild typ av nystan) och alla Socki också på ett och samma ställe, precis vid skrivbordet så jag kan njuta av de härliga färgerna och bli inspirerad! :)
Ja det är lite krångel, särskilt eftersom jag inte kan fixa det själv, ens med kompisars hjälp. En gravsten väger allt från 175 kg och uppåt, annars hade morsan nog velat ha en natursten som man bara skickar in för gravyr, men det får bli en annan lösning istället. Jag ska åka till ett stenhuggeri och titta på deras utbud, dessutom kanske jag kan få någon tusenlapp billigare om de löser in morfars gamla sten samtidigt, för den är jag inte så sugen på att ha kvar. Annars hade man bara kunnat slipa om den och gravera.
Det blev ingen film, bara några avsnitt av Suits. Jag är inne på säsong 8 nu, bara en kvar. Lite synd ändå. Men kul att se Meghan Markle! :) Hon verkar väldigt rar, även om det är skådespeleri så brukar personligheten lysa igenom på många människor.
Hemmagjorda burgare är riktigt gott :) Jag har svårt att hitta ett bra bröd däremot =/ Smakmässigt är det svårast eller så råkar man ut för en sort som faller sönder bara man tittar på dem. Göra egna känns som för mycket jobb x)
Jag har inte sett den där filmen, kanske lika bra att jag missade den då ;)
Slutligen denna :D
@Flygrl
Här ser du en del av mina garner Jag räknade ut idag att jag har närmare 50 kg hemma... Det blå nystanet ovanpå bokhyllan är ett meganystan på 800 gram! Undrar vad det ska bli en dag... Antagligen en sjal Men det var skönt att organisera dem lite grann. Nu kan jag se de här när jag sitter vid datorn och bli inspirerad!