• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Kärleksstoryn mellan Torsten och Elvira kommer bli den bästa sen Romeo och Julia. .

• Litenmenhård

Later dudes and dudetts!

• Litenmenhård

Gött väder ute! .

• Litenmenhård

Hey Maccarena!

• JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-08-11 21:20:47 följande:
    Ja nu när Torsten har skaffat flickvän kanske det går hett till ;) Man får akta sig för självantändning om de gnider sig för mycket.

Ja jag tycker det också! Men jag googlade så snabbt så jag hittade inget då, men nu har jag hittat tre sidor:

http://novelle.se/
    https://www.jimmywidegren.com/noveller/index.php?&sida=artikel&id=857&savefav=y&submit=1
    https://novell.nu/publicera-novell/
    Jag kommer inte lägga upp egna men hoppas att han lägger upp noveller.

Fast som du säger, hoppas att det inte slår gnister i nya förhållandet. Cool
  • JonasSa
    flygrl skrev 2020-08-12 01:22:45 följande:

Tittar in igen i brist på sömn. Undrar va ni drömmer just nu? :P

Känner mig lite off i tråden som ofta tittar in när ni andra sover men men...

Du är inte off, vi läser ju vad du skriver. Vi är inte helt i synk  bara men du skulle vara saknad om du inte skrev.
    Fast om du är off, så är tydligen jag det med för det skrivs dagtid då jag jobbar.  Rynkar på näsan
    flygrl skrev 2020-08-12 02:34:50 följande:
    Ja, det får räcka här med att säga att situationen är lite invecklad.

Tack för din support!

Absolut, mat är underbart. Jag gillar att dona med mat när tid och ork finns men allra bäst är deffo att äta gott. Det är förresten ett privilegium att ha möjlighet få äta sig mätt på sjysst käk.

Jag använder väl också ordet blatte i brist på annat. Når etniska svenskar säger invandrare menar dom inte norrmän eller engelsmän utan såna som...moi. Och invandrare är jag ju inte född här som jag är. Men visst jag håller med att det är ett rätt fult ord. Ska fundera över saken...

Har testat mindfulness-yoga och det va faktiskt awesome. Måste testa mer yoga.
    JonasSa skrev 2020-08-11 18:42:24 följande:

Det är hans kära husdjur. En dammråtta!

...och sidekick kan man väl säga.

Bjuder gärna på support, vet en del om situationen. Kram

Visst är mat underbart, men gillar ju inte att laga så det blir ju inte så mycket av det goda tyvärr.

Måste du sätta en etikett på dig om det är en med negativ underton? Nej du är inte från Norden men det spelar väll ingen roll i sak, eller borde inte det även om jag vet att det finns de som häver ur sig både det ena och andra. Men att hjälpa dem med att sprida på det är ju onödigt. Var stolt över att vara DU!

Mindfullness yoga har jag inte testat. Men tydligen bra. Jag har testat allt möjligt men är nyfiken och testar gärna annat också.
  • flygrl

Tittar in från min balkong/uterum där jag sitter med katten och en kopp kaffe intill. Härligt väder igen och det blir bättre för varje dag. Till helgen ska det bli uppåt 29°, läge för en tur till stranden då.

Har jobbat idag och efter det löptränat. Gymmet undviker jag pga Corona.

Hur är eran dag då?

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-08-12 17:18:53 följande:

Tittar in från min balkong/uterum där jag sitter med katten och en kopp kaffe intill. Härligt väder igen och det blir bättre för varje dag. Till helgen ska det bli uppåt 29°, läge för en tur till stranden då.

Hur är eran dag då?

Whattup! Här är det varmt och gött. . Mysigt med katten och en kopp kaffe. .
  • JonasSa
    flygrl skrev 2020-08-12 17:18:53 följande:

Hur är eran dag då?

Dagen är toppen. Fast det blir nog inget bad i helgen, inget kul att gå dit ensam.
  • JonasSa
    Litenmenhård skrev 2020-08-12 12:48:40 följande:

Gött väder ute! .

Underbart, vill det fortsätter vara varmt och soligt!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.