Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Dags att natta Torsten och sen mig själv. Go natt y'all.
Morty: Vet du om man kan lägga upp sina texter på nätet. Jag menar utan att behöva göra en hemsida eller liknande?
De kanske är erotiska noveller han skriver.
Men borde ju finnas massor av ställen att publicera dem på, alltså icke erotisk noveller.
De kanske är erotiska noveller han skriver.
Men borde ju finnas massor av ställen att publicera dem på, alltså icke erotisk noveller.
Tittar in igen i brist på sömn. Undrar va ni drömmer just nu? :P
Känner mig lite off i tråden som ofta tittar in när ni andra sover men men...
Ja, jag brukar få notiser när någon har citerat mig. Trodde alla fick det.
Ah, det är kefft. Synd att du inte kan göra som jag och sjukanmäla dig då.
Haha! Jag måste ju ha en sil, ffs!
Ja, de är bra, sen gillar jag live-albumet med. .
Ett Torsten quiz:
Fråga 1: Vilken är Torstens hatlåt
Haha, Ja, jag borde väl ha det. Hur man nu fixar det. Kanske borde skriva en självbiografi om honom. :-P.
Där sa jag något. En självbiografi. Det hade vart kul att skriva en sån. .
Jag har en liten KINK för usb-minnen, har jag kommit på, haha.
The Big Bang Theory är tillbaka på tv. .
På tal om ingenting. Jag köpte en datormus till min datormus som jag redan hade så att den inte skulle känna sig ensam.
Haha. Jag vet. . Jag är en omtänksam person och tänkte att jag inte ville att den skulle känna sig ensam.
*Skrattar för mig själv*.
Skriver just nu om när Torsten hade rave-party när jag inte var hemma.
Oj, en gammal kollega och vän hörde precis av sig efter typ tre år. Henne hade jag faktiskt glömt bort, men jag får väl svara på hennes sms.
Ingen fara, jag tog det inte alls så :) De där fanatikerna har jag också svårt för. Det vore trevligt att må lika bra som andra verkar göra av träning men hittills har det inte gett den där "kicken" som alla pratar om, trots att jag i omgångar försökt flera veckor i sträck.
När jag var ung var jag väldigt skeptisk till grillkrydda x) Det kändes inte som "på riktigt" och så gillade jag inte smaken då heller.
Ibland får jag också smärta av kylan i fötterna men oftast blir de bara som bedövade om de är riktigt kalla x) Tur man kan sticka egna sockar.
Skrev inget alls igår, virkade knappt, städade knappt :s Det kändes som en bortkastad dag nästan... Jag var så himla trött. Men idag kommer jag nog få mer gjort :)
Lektrådarna tycker jag blir tråkiga alldeles för fort x) Och nyheterna uppdateras inte ofta nog. Till slut sitter man där och bara känner att internet har tagit slut! :D Tur man kan roa sig på andra sätt om det kniper.
USB är smart! Fast jag litar nog mer på skivor ändå.
Jag tycker inte att du här i en allmän chatt ska skriva saker om det komplexa, jag har tolkat det som att du vill hålla låg profil. Jag tycker att du är stark som vittnat, det är inte lätt. Tråkigt att du hamnar som ett ytterligare brottsoffer som har svårt att sova mm. Men jag har stor förståelse för tankar runt vittna.
Mat är underbart, fast jag gillar inte att laga. Tyvärr!
Varför jag frågade om ditt värde på ordet blatte är för att i mina öron har det en negativ klang, om du också har negativt värde så tycker jag inte att du ska använda ordet ens med lite skämt, använd ett ord du är stolt över. Höj ditt värde.
Yoga är härligt, var en ny instruktör för mig.
Det är hans kära husdjur. En dammråtta!
Markerar min närvaro.