• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Jag kommer att titta in lite då och då. Nu ska vi strax ut och gå. .

• JonasSa
    flygrl skrev 2020-07-12 02:09:35 följande:
    Är nog ingen som är rädd för allt möjligt...men...visst har jag vart med om en hel del obehagliga saker och måste även nu va försiktig då det finns hot riktade mot mig. Så ja, man kan nog säga jag är lite försiktig med människor. Tyvärr. :/

Vattnet i Mälaren är nog ganska rent men jag skippar nog också att dricka det. Fast en och annan kallsup har jag ju fått och överlevt. Men det där riktigt rena vattnet i norrländska bäckar och sjöar skulle jag verkligen villa smaka på nån gång. Vem vet en dag kanske jag ger mig ut på en fjällvandring!
    Bra att du inte är rädd utan anledning men jag vet det finns de som kan ha all anledning att vara försiktiga pga hot mm. Att det ska behöva vara så fattar jag inte för jag tycker inte vi borde behöva vara så mot varandra. En trygg kram!

Fjällvandra är häftigt, det finns bra ställen på fjället som är lättillgängliga. Klart du ska testa det någon gång, man behöver inte gå så långt första gången utan en dagstur med lite god mat är inte dumt alls. Sen kan man krypa ner i en säng på kvällen vilket inte är dumt.
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-07-12 12:56:03 följande:

Gör ni något kul i dag?

Tyvärr snarare tvärtom, har hållit på med en ekonomisk redovisning som tagit flera timmar men nu är den äntligen klar :) Och så fick jag en jättefin bukett med vilda blommor från vår trädgård av sonen och maken! :)
  • Litenmenhård

Jag måste erkänna en sak: Jag har svart bälte i balett! .

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-07-12 15:01:41 följande:

Jag måste erkänna en sak: Jag har svart bälte i balett! .

Hoppsan! Här får man passa sig då innan det kommer en piruett flygande Skrattande
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-07-12 15:09:55 följande:
    Hoppsan! Här får man passa sig då innan det kommer en piruett flygande Skrattande
    Haha! Ja, verkligen. Fast ni behöver inte oroa er. .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-07-12 15:13:53 följande:
    Haha! Ja, verkligen. Fast ni behöver inte oroa er. .
    Nej här är vi ju snälla som lamm Oskyldig
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-07-12 15:28:36 följande:
    Nej här är vi ju snälla som lamm Oskyldig
    Haha, ja verkligen och jag är er fåraherde. :-P.
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-07-12 14:44:13 följande:
    Tyvärr snarare tvärtom, har hållit på med en ekonomisk redovisning som tagit flera timmar men nu är den äntligen klar :) Och så fick jag en jättefin bukett med vilda blommor från vår trädgård av sonen och maken! :)
    Den buketten var du värd efter den tråkiga insatsen!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.