• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

*Tittar in en stund igen*

• Litenmenhård

Jag har suttit och försökt att beställa biljett hem, men det verkar ju omöjligt så jag har bett en kompis komma och hämta mig på torsdag, vilket han gör, tack och lov!

• Litenmenhård

*Varvar ner till*:

• Litenmenhård

Den här är grym!

• Litenmenhård

Hur har ni haft det de dagarna jag har varit borta?

• Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-07-13 17:15:33 följande:
    Bara vara, ta det lugnt och snacka. Är härligt när barnen blir så stora att man kan hänga.
    Ja det blir en annan relation när de blir äldre :) Tonåren kan ju vara stormiga (även om det inte är så för alla familjer) men när det har lagt sig brukar det bli fint på andra sidan.
  • Mortiscia80
    Bjorn Erik skrev 2020-07-13 17:44:25 följande:
    Ja faktiskt. Har semester så det är x-tra kul å vakna på möra, å veta att man slipper gå och handla bröd till frullen 
    Nybakat bröd till ett rejält morgonfika är bland det härligaste som finns :D Jag har aldrig testat att göra limpa faktiskt, däremot småbröd. Har du något favoritpålägg? Välkommen till tråden förresten.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-07-13 17:52:40 följande:

Jag har suttit och försökt att beställa biljett hem, men det verkar ju omöjligt så jag har bett en kompis komma och hämta mig på torsdag, vilket han gör, tack och lov!

Vilken tur då! :) Det verkar vara svårt att boka tågresor just nu, har du kollat bussarna också? För många år sedan behövde jag ta mig från Oslo och hem via Stockholm, jag åkte buss hela den sträckan x) Det gick det med! Hade musik i lurarna och en bra bok, och från början sov jag mest då det var så tidig avgång.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-07-13 20:42:49 följande:
    Vilken tur då! :) Det verkar vara svårt att boka tågresor just nu, har du kollat bussarna också? För många år sedan behövde jag ta mig från Oslo och hem via Stockholm, jag åkte buss hela den sträckan x) Det gick det med! Hade musik i lurarna och en bra bok, och från början sov jag mest då det var så tidig avgång.
    Det omöjliga var inte att få tag på biljetter utan det var betalningen. 

Jo, jag är lyckligt lottad att jag har en sån kompis. Tur att min kompis inte bor i Kiruna, haha.
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-07-13 20:40:13 följande:
    Ja det blir en annan relation när de blir äldre :) Tonåren kan ju vara stormiga (även om det inte är så för alla familjer) men när det har lagt sig brukar det bli fint på andra sidan.
    Tonåren funkar, visst är det mycket som händer men det gäller att ha respekt och låta dem utforska livet.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.