Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
@Litenmenhård: Tittar in som hastigast för har lunchpaus och säger hej och trevlig resa (än en gång). Trodde du redan dragit. När åker du?
Ska gå och handla.
Ses later!
Tjena tjejen. . Kul att du tittar in. Jag åker imorgon. . Kanske hinner prata mer innan jag åker? .
Du ska ha en trevlig resa!
Hoppas det blev god lunch, nu är jag i fas för att ta emot besök.
Hej Mortiscia & välkommen tillbaka! Trevligt se dig igen! Vi har saknat dig även om vi ju vet varför du behövt pausa.
Visst är det så, tyvärr. Bästa stället är en skuggig plats med en lätt bris, t ex en hängmatta under träden där man kan ligga och läsa. Jag ska köpa en ny sådan förresten för den gamla har legat ute hela vintern.
God kväll gott folk :) Nu är jag tillbaka en och en halv vecka igen. Funderar starkt på att trädgården behöver sig en rejäl avhyvling för nu börjar den se bra vildvuxen ut.
Ja alltid blir det nånting... Maken är ute och handlar nu, han har med sig lista ;)
Det kan bero på att jag la till den idag :D Första gången dessutom fast jag haft konto flera år haha :D
Så. Nu är jag helt packad så när som på datorn, men den packar jag ner sist. Har tagit en dusch och rakat mig också. Det behövdes.
Har ni lust att gå igenom check-listan med mig så att jag inte har glömt något?
Har ni lust att gå igenom check-listan med mig så att jag inte har glömt något?
*hoeboe* kanske det stavas?
Jag ska packa ner laddaren till mobilen och datorn sen innan jag går och lägger mig.