Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag råkade packa ner Torsten med. . Han ska inte med. Han har utegångsförbud!
Tja, nu är jag här igen. Läget?
Själv har jag både hunnit jobba och löpträna idag.
Jag gör som jag brukar att jag försöker besvara lite inlägg som lagts på hög.
Japp, massor av regn här med. Fast jag hann ut en sväng mellan skurarna.
Hade gärna myst lite jag med, men inte samma mys ensam. Fast ska välll fixa lite käk och ett glas vin snart.
Nätet har stora fördelar men svårt att slå verkliga möten.
Jag skulle gärna resa runt i sommar, gärna växla typ varannan natt i tält och varannan på hotell.
Någon som vill hänga på?
Hoppas det sommar och sol snart, regnar mest hela tiden!
Har läst om Torsten men vet inte vem det är? Katt?
Tja, nu är jag här igen. Läget?
Själv har jag både hunnit jobba och löpträna idag.
Jag gör som jag brukar att jag försöker besvara lite inlägg som lagts på hög.
Nätet har stora fördelar men svårt att slå verkliga möten.
Jag skulle gärna resa runt i sommar, gärna växla typ varannan natt i tält och varannan på hotell.
Någon som vill hänga på?
Har läst om Torsten men vet inte vem det är? Katt?
Hejsan Litenmenhård! Du sover förstås redan, utmattad efter alla resebestyr och laddar inför resan. Kanske ser du det här innan du drar och isf önskar jag dig trevlig resa. Hoppas det blir bra!
Hörs när du är hemma igen. Eller du kanske tittar in nån gång under tiden du är bortrest med? Vem vet?!
Jag drar på fredag. .
Han är tydligen sån mot andra med. Det är flera som har sagt till honom, men han lyssnar inte. Sms går bra, men inte jämt och samma sak. Det blir lite för intensivt. Jag ska tänka vidare på det.
Tack för rådet. .
Låter nice. . Klappa katten från mig. .
Torsten är lite kärlekskrank just nu. Han ylar med i Bonnie Tylers - Total eclipse of the heart. Låter lite som en katt har svalt en fiol. .
*River igång kvällen med: Dr Alban - Look who's talking*
Jag måste säga en knäpp sak: Jag älskar min spellista! Bara bra låtar på den. .
Jag är fortfarande vaken.
"Huvuddelen". Resten av kroppen då är inte den lika trevlig?*Fnissar*
*Suck*. Nu ringde han igen och skickade ett sms. Alltid samma sak!
Ni lyssnar på DJ Torsten. Här kommer en gammal goding. Bara för er.
Fugees - Stand by me.
Jäklar vad lång tid det tar att skicka ett inlägg!
Ett dåligt skämt så här på kvällskvisten:
What do gay horses eat? Haaay!
Fattar inte mycket av vad hon sjunger, men det är en jäkligt bra låt! Jag förstår innebörden av den i alla fall.
Jo. På fredag får det i alla fall vara sol, men inte för varmt.
Sorry. my bad.. Tänkte på dig i alla fall. .
Jo, hon är underbar! .
Hoppas vi ses snart igen! .
Här kommer ett riktigt Göteborgsskämt: Vad är det farligaste man kan dricka i fjällen?
De e la vin! .
Haha! Den var väl bra? . Vi Göteborgare är ju kända för vår humor. .
Det är ett helt företag att packa. Jag är helt slut!
Jag råkade packa ner Torsten med. . Han ska inte med. Han har utegångsförbud!
Som du säger, vad ensam het är härligt men inte ovald.
Jag vet inte, är lite sugen på att åka någonstans, visst kan du hänga på en sväng om du vill. Du kan ju hänga på någon dag i alla fall, utan tält!
Torsten är en fågel, hade jag inte fattat.
Han var väll trött stackaren efter att ha packat hårt.
Hej Mortiscia & välkommen tillbaka! Trevligt se dig igen! Vi har saknat dig även om vi ju vet varför du behövt pausa.
Tack! Det blir nog tredje dagen av trötthet för mig men jag ska se till att få i mig lite frukost nu och kanske en kaffe så man orkar komma igång, sedan brukar det gå på av bara farten :)
Visst är det så, tyvärr. Bästa stället är en skuggig plats med en lätt bris, t ex en hängmatta under träden där man kan ligga och läsa. Jag ska köpa en ny sådan förresten för den gamla har legat ute hela vintern.
Klart du ska ha en hängmatta! :) När jag var yngre hade jag en inomhus, fast jag bodde i lägenhet, det handlar bara om att hitta de bärande delarna så man inte fäster den i gipsvägg eller liknande.
Ha det bra!
God kväll gott folk :) Nu är jag tillbaka en och en halv vecka igen. Funderar starkt på att trädgården behöver sig en rejäl avhyvling för nu börjar den se bra vildvuxen ut.
Tufft kan man väl säga men det fysiskt tyngsta är gjort nu. Det var trevligt att träffa familjen ett tag iaf :) Nu ska jag försöka pusta ut lite hemma ett tag.
Hur mår Torsten, och ja resten av er också förstås? x)
Ja alltid blir det nånting... Maken är ute och handlar nu, han har med sig lista ;)
Jag är bra på att bara vara :D Iaf om jag får handarbeta till en bra tv-serie eller läsa en bok i lugn och ro. Just nu blir det inte så mycket umgänge alls så klart.
Det kan bero på att jag la till den idag :D Första gången dessutom fast jag haft konto flera år haha :D
Sov gott hela gänget!
Sov gott hela gänget!
Jag läste visst fel med Torsten, men då har jag ett gäng släktingar till honom här.
Jag trodde inte du ville med, var inte helt seriös i frågan då jag inte vet något om dig. Inte mycket i alla fall. Jag tror det är viktigt när man ska göra något ihop.
Jag brukar tälta vid någon mysig sjö om jag kan välja, kunna ta ett kvällsdopp. Sitta där och käka med utsikt över sjön. Fast emellanåt så blir det camping eller hotell, skönt att ta en dusch även om man kan bada sig ren på sommaren.