• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2024-06-19 21:02:28 följande:

*Tittar in* ☺️

Det gör du rätt i! ☺️

Kul att se dig igen RaYzLeR 👀

• Freddie K
    Eurydike skrev 2024-06-19 20:55:34 följande:
    Det beror på varför du vill ha titeln på engelska. Tillför det någonting? Vissa ord går ju inte att översätta och ändå få med hela betydelsen. Andra ord kan ha en klang eller rim som går förlorad. Fundera på varför du vill ha en engelsk titel 😊
    Det låter bättre på engelska. Jag tänkte ha:" 13 creatures", som titel.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Idag har jag och min coach varit på SF-bokhandeln och hört lite med de hur man gör för att få sina böcker utgivna. Jag blev faktiskt inte så mycket klokare av det, ärligt talat, sen var vi inne på Adlibris och kollade om mina e-böcker fanns hos dem och det gjorde de. Det visste jag redan innan, men det var skönt att få det bekräftat. Vissa av mina e-böcker finns också på Kungliga biblioteket och Kungliga riksarkivet, vilket är rätt häftigt, tycker jag. 

• Deegan

Här så blev man helt såld på AI countrylåtar ikväll, vilken text till en countrylåt, denna ska spelas imorrn kväll på midsommarfesten Skrattande

/D

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-06-21 08:43:45 följande:

Glad midsommar! Glad{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Tack detsamma! Glad{#emotions_dlg.flower}. Jag ska bara vara hemma idag. Har inte lust att göra något idag.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-06-21 08:51:33 följande:
    Tack detsamma! Glad{#emotions_dlg.flower}. Jag ska bara vara hemma idag. Har inte lust att göra något idag.
    Vi ska ut på lite firande iaf :) Det blir nog bra.
  • Mortiscia80
    Deegan skrev 2024-06-21 00:02:45 följande:

Här så blev man helt såld på AI countrylåtar ikväll, vilken text till en countrylåt, denna ska spelas imorrn kväll på midsommarfesten Skrattande

/D

Hahaha jaa den var kul Skrattande
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-06-21 09:13:17 följande:
    Vi ska ut på lite firande iaf :) Det blir nog bra.
    Det blir det säkert. Glad
Svar på tråden Här är vi alla vänner.