klyban skrev 2020-03-10 06:22:59 följande:
Nej, fakta och annat handlar det om.
SD vill inte folket väl, de kommer få lära sig detta som i Hörby tex.
Där man försöker tex begränsa demokratin och de demokratiska grunderna i vi har i Sverige, och för vad?
Undrar då politik går göra utan rycka upp grundstenarna i demokratin, men vi vet vad det handlar om och det är stoppa insyn så man kan härja fritt.
Det är därför man hatar SVT så illa.
Men det där har jag aldrig diskuterat.
Det där är dina åsikter, inte fakta, och det är helt ok för mig att du har dina egna åsikter.
Jag tycker du ska hålla dig till trådens ämne, åtminstone någorlunda.
Om du vill citera mig och diskutera eller komma med egna åsikter gällande det jag har skrivit så är du välkommen.
Men du hittar ju mest på helt egna saker som jag inte har diskuterat, och ändå citerar du mig.
För mig spelar det ingen roll att du försöker flytta fokus till något annat, spelar ingen roll att du försöker brunsmeta mig och majoriteten av Sveriges befolkning, och spelar ingen roll att du ständigt försöker dölja och förneka sanningen.
Ingen, inte ens V och kommunisterna, klarar av att rycka upp grundstenarna i den Svenska demokratin, hur mycket de och du än kanske skulle önska?
Vi har full rösträtt, vi har en hyggligt fungerande yttrandefrihet och vi har en hyggligt fungerande demokrati.
Jag liksom de allra flesta har sett igenom dig och alla gammelpartier, de allra flesta är extremt missnöjda med den misslyckade politiken.
Jag kommer inte ändra uppfattning oavsett vilka trix du försöker med. Faktum är att din och liknande personers enfaldighet sannolikt spelar SD mycket väl i händerna.
Såvitt jag kan se så är SD nu i undersökningar Sveriges största parti. Jag tror inte att Svenska folket är så dumma att de skulle stödja SD om de ansåg dem vara nazister eller att de skulle vilja störta Sveriges demokrati.
"klyban"; tror du verkligen själv på det?
Tror du verkligen att jag och en stor del av Sveriges befolkning är nazister och ickedemokratiska???
Det får står för dig i så fall!