• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • molly50
    Anonym (Attans) skrev 2023-10-24 00:05:12 följande:
    Tack för ditt råd! Tror att jag försökt med detta program förut men de kräver alltid att jag ska registrera mig och betala för tjänsten. Får se om jag kan hitta nåt som är kostnadsfritt och utan vidare strings attached.
    Ok. Jag har då inte behövt betala för min adblock.
    Det är en gratisversion. 
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2023-10-24 09:30:20 följande:
    Ok. Jag har då inte behövt betala för min adblock.
    Det är en gratisversion. 
    Samma här
  • Anonym (Attans)

Ville fråga en sak. Igår deltog jag i en tråd som jag idag inte längre hittar.

Sökte då på trådens namn och hittade den men när jag klickade på länken så kom det upp ett meddelande som sa att jag inte har rättighet att se denna tråd??

Kan någon hjälpa mig att förstå varför? Är tråden påväg att slängas i papperskorg av moderatorerna eller är det jag som gjort nåt fel här? 

• Anonym (Ninni)
    Anonym (Attans) skrev 2023-11-02 09:21:41 följande:

Sökte då på trådens namn och hittade den men när jag klickade på länken så kom det upp ett meddelande som sa att jag inte har rättighet att se denna tråd??

Kan någon hjälpa mig att förstå varför? Är tråden påväg att slängas i papperskorg av moderatorerna eller är det jag som gjort nåt fel här? 

Så har det blivit för mig också ibland och då har det handlat om trådar jag själv anat skulle bli borttagna, så jag gissar att det är det som hänt.
  • Anonym (Attans)
    Anonym (Ninni) skrev 2023-11-02 10:39:08 följande:
    Så har det blivit för mig också ibland och då har det handlat om trådar jag själv anat skulle bli borttagna, så jag gissar att det är det som hänt.

Tack för ditt svar! 

Ja, det verkar så. Önskar bara att man fått en förklaring till varför tråden försvunnit eller åtminstone en notis om detta. Mycket som är vagt på detta forum.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Attans) skrev 2023-11-02 09:21:41 följande:

Tråden borttagen antar jag
  • EnAnonumius
    Anonym (Attans) skrev 2023-10-24 00:05:12 följande:
    Tack för ditt råd! Tror att jag försökt med detta program förut men de kräver alltid att jag ska registrera mig och betala för tjänsten. Får se om jag kan hitta nåt som är kostnadsfritt och utan vidare strings attached.
    Jag har adblock plus, och är gratis..

Den har bara frågat EN, en endaste gång, om man vill donera. Men klickade bort det och den frågade aldrig mer.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Hej)

Du kanske har dålig uppkoppling
    För mig funkar bra. 
    Det är en gratissida svårt att förvänta sig så mycket som den faktiskt har

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?