• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (Ew)
    Forumvärd skrev 2023-11-30 13:29:54 följande:
    Hej!
    Det bästa är att uthängda medlemmar anmäler själva så polisen får en mera detaljerad information kring detta och hur många som är drabbade. 
    Vi kommer självfallet vara behjälpliga med den information vi har om det är så att polisen efterfrågar den. 
    Jag ska kolla vad mer vi kan göra från vårt håll.
    Men som sagt polisanmäl.
    Är det någon som känner att detta är obehaglig, vilket det absolut kan vara, och vill prata och bolla om detta inboxa det här nicket.
    /admin

Var inte själv drabbad men tänker på de som ovetandes har sina uppgifter uthängda, svår balansgång för det bör inte vara länkat...

Jag sträckläste inte men såg en del ovanligt hotfulla saker emot även FL med uthängda namn på medarbetare. Fanns anmälningsformulär till själva sidan där forumet ligger på. Må avsky FL själv men rena hot om att söka upp, ta åtgärder etc är inte ok.

• Anonym (Karalina)

Det var jag som hittade forumet, och ja, det förekommer regelrätta hot där om påstådda kartläggningar av medlemmar som ska sökas upp och tillrättavisas med mera. Vill inte återge allt som står där, men sådant är inte lagligt, dessutom tror jag inte att man får ta andras bilder och lägga ut där. Väldigt olämpligt hela det forumet.

• Forumvärd
    Anonym (Ew) skrev 2023-11-30 14:01:14 följande:

Var inte själv drabbad men tänker på de som ovetandes har sina uppgifter uthängda, svår balansgång för det bör inte vara länkat...

Jag sträckläste inte men såg en del ovanligt hotfulla saker emot även FL med uthängda namn på medarbetare. Fanns anmälningsformulär till själva sidan där forumet ligger på. Må avsky FL själv men rena hot om att söka upp, ta åtgärder etc är inte ok.

Hej!
    Det går alltid att polisanmäla då det rör sig om förtal och hot.
    Ta skärmdumpar.
  • Anonym (Casanova)
    Forumvärd skrev 2023-11-30 14:12:58 följande:
    Hej!
    Det går alltid att polisanmäla då det rör sig om förtal och hot.
    Ta skärmdumpar.
    Vet de om det då? De som är hotade? Länken tog du ju bort.

Bitter rackare det där! :P

Men han har ju en poäng i att vissa ska du inte ens försöka debattera med! :D
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Karalina) skrev 2023-11-30 14:08:19 följande:

Det var jag som hittade forumet, och ja, det förekommer regelrätta hot där om påstådda kartläggningar av medlemmar som ska sökas upp och tillrättavisas med mera. Vill inte återge allt som står där, men sådant är inte lagligt, dessutom tror jag inte att man får ta andras bilder och lägga ut där. Väldigt olämpligt hela det forumet.

Obehagligt
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Ew) skrev 2023-11-30 13:15:26 följande:

Då denna tråd är det närmsta kontaktväg som finns hoppas jag verkligen att ni polisanmäler forumet som länkades i en nyss borttagen tråd. Vidriga hot mot FL och en hel del  uthängda användare.

Obehagligt, man vet inte om man är uthängd
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Hm) skrev 2023-11-30 19:04:39 följande:
    Obehagligt, man vet inte om man är uthängd
    Nä, såg inte att du var uthängd.

Som hot räknat tycker jag inte heller det var så allvarligt. Mest en bitter gubbe lät det som. Men absolut, det var ju inte okej det han skrev.

Skriver du privat kan du få länken. Jag har den kvar.
  • molly50

Jag hoppas att jag inte heller blev uthängd.
    Jag vet inte ens vilken tråd eller vilket forum det handlar om, 
    Obehagligt. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-11-30 20:14:29 följande:
    Nä, såg inte att du var uthängd.

Som hot räknat tycker jag inte heller det var så allvarligt. Mest en bitter gubbe lät det som. Men absolut, det var ju inte okej det han skrev.

Skriver du privat kan du få länken. Jag har den kvar.
    Tack, men vill nog inte läsa

Tråkigt med sådana personer
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?