• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (Buggigt.)
    RaYzLeR skrev 2023-09-25 21:02:11 följande:
    Jag förstår. På Flashback så får man registrera flera konton om man vill vara extra anonym.
    Ja, fast samma användare får inte skriva i samma tråd med olika konton, eller har de ändrat på det nu?

• Anonym (Kvinna 55)
    RaYzLeR skrev 2023-09-25 20:39:54 följande:
    Det gör ju inget om man inte kan skriva anonymt. Man är ju redan anonym med sitt vanliga användarnamn.  // Glad
    Att vara anonym innebär bl.a att det inte går att skicka meddelande till mig. Det underlättar eftersom det ofta kommer sexförslag de gånger jag använder mitt öppna nick. 
  • Anonym (Buggigt.)

Idag är forumet segare och buggigare än vanligt. Hoppas de uppdaterar till en nyare och fräschare version snart.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Kvinna 55) skrev 2023-09-29 12:03:29 följande:
    Att vara anonym innebär bl.a att det inte går att skicka meddelande till mig. Det underlättar eftersom det ofta kommer sexförslag de gånger jag använder mitt öppna nick. 
    Trist att det ska vara så
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Buggigt.) skrev 2023-09-29 12:15:19 följande:

Idag är forumet segare och buggigare än vanligt. Hoppas de uppdaterar till en nyare och fräschare version snart.

Ja
  • RaYzLeR
    Anonym (Hm) skrev 2023-09-29 23:29:53 följande:
    Trist att det ska vara så
    Jag har själv fått sexförslag i mailen, och då är jag ändå kille.
  • Blond tjej
    Dom som har skickat ett pm till dig tidigare kan även göra det om du väljer att bli anonym 
  • Postman
    Allvarligt? Är det många? Kan du inte anmäla?
  • Anonym (Kvinna 55)
    Blond tjej skrev 2023-09-30 20:53:31 följande:
    Dom som har skickat ett pm till dig tidigare kan även göra det om du väljer att bli anonym 
    Nej....
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?