• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Blond tjej
    Anonym (Buggigt.) skrev 2023-09-29 12:15:19 följande:

Idag är forumet segare och buggigare än vanligt. Hoppas de uppdaterar till en nyare och fräschare version snart.

Det skulle komma en ny version strax efter att man plockade ner gamla FL i mars  fast så blev det tydligen inte  
  • Anonym (Kvinna 55)
    Postman skrev 2023-09-30 20:58:12 följande:
    Allvarligt? Är det många? Kan du inte anmäla?
    Händer ibland. De blockar jag. Att anmäla  går inte  men man kan ju maila forumet såna ggr. Men i brevlådan finns ingen anmäla-funktion. 

I kväll fick jag detta: 
  • Postman
    Anonym (Kvinna 55) skrev 2023-09-30 21:03:44 följande:
    Händer ibland. De blockar jag. Att anmäla  går inte  men man kan ju maila forumet såna ggr. Men i brevlådan finns ingen anmäla-funktion. 

I kväll fick jag detta: 
    Så trist och märkligt. Försök att kontakta forumvärden. 
  • Anonym (Hm)
    Blond tjej skrev 2023-09-30 21:01:32 följande:
    Det skulle komma en ny version strax efter att man plockade ner gamla FL i mars  fast så blev det tydligen inte  
    Undrar varför det blev så
  • molly50
    Postman skrev 2023-09-30 20:58:12 följande:
    Allvarligt? Är det många? Kan du inte anmäla?
    Jag har också fått många sådana pm här.
    Jag vet inte om det bryter mot FL:s regler att skicka sådana pm.
    Men jag brukar bara blockera dem om det blir för mycket och de vägrar acceptera att jag inte är intresserad. 
  • Postman
    molly50 skrev 2023-10-01 11:16:08 följande:
    Jag har också fått många sådana pm här.
    Jag vet inte om det bryter mot FL:s regler att skicka sådana pm.
    Men jag brukar bara blockera dem om det blir för mycket och de vägrar acceptera att jag inte är intresserad. 
    Väldigt tråkigt och mycket märkligt. Bra att det ändå går att blockera. Kanske svårt att skapa regler kring det då vissa kanske ändå vill flirta eller ragga genom pm.
  • Anonym (Kvinna 55)
    Postman skrev 2023-10-01 11:52:03 följande:
    Väldigt tråkigt och mycket märkligt. Bra att det ändå går att blockera. Kanske svårt att skapa regler kring det då vissa kanske ändå vill flirta eller ragga genom pm.
    Inte bara flört heller. Folk kan påpeka inlägg och informera om vilken  idiot du är om man skriver nåt som inte passar den. 
  • molly50
    Postman skrev 2023-10-01 11:52:03 följande:
    Ja,det är trist. Detta är ju ingen renodlad dejtingsajt heller. Även om man säkert kan lyckas träffa någon här.
    Ja,det finns ju ingen anmälningsfunktion i pm,tyvärr.
    I så fall måste man gå direkt till en moderator eller forumvärden.
    Men blockera funkar ju.

Jag vet inte vilka regler de har kring det där. Men om någon envisas med att fortsätta trots att de fått ett nej så borde det ju vara anmälningsbart.
    Men jag nöjer mig,som sagt,med att blockera. 
  • molly50
    molly50 skrev 2023-10-01 14:05:59 följande:
    Ja,det är trist. Detta är ju ingen renodlad dejtingsajt heller. Även om man säkert kan lyckas träffa någon här.
    Ja,det finns ju ingen anmälningsfunktion i pm,tyvärr.
    I så fall måste man gå direkt till en moderator eller forumvärden.
    Men blockera funkar ju.

Jag vet inte vilka regler de har kring det där. Men om någon envisas med att fortsätta trots att de fått ett nej så borde det ju vara anmälningsbart.
    Men jag nöjer mig,som sagt,med att blockera. 
    Jag ska tillägga att jag även har fått dickpics skickade till mig. 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?