Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Nygift och otrogen

Lynx123 skrev 2024-09-10 17:41:39 följande:
    Och det är det jag har menat hela tiden. Alltså är vi överens. :)
    Ändå så skrev du att jag missförstått 
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-11 20:07:22 följande:
    Men inte så farligt? Han hade haft sex med en annan kvinna och hade dessutom kontakt med henne på sitt eget bröllop med TS.
    Han gjorde henne dessutom med barn samtidigt som han och TS försökte få fler barn.
    Han har även haft kontakt med den andra kvinnan igen vid ett senare tillfälle.
    Och det tycker du inte är så farligt?
    Han verkar ju vilja fortsätta vara gift med TS iallafall. Varför lämnade han henne inte för den andra kvinnan?
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-12 14:17:35 följande:
    Bra fråga. Men den kan nog bara han svara på.
    Men efter det han har gjort så kan han nog inte bestämma om TS ska stanna kvar eller inte.
    Nej det kan han givetvis inte bestämma, oavsett vad han gjort eller inte gjort. Men nu verkar det ju ändå som att de fortsätter. Verkar inte troligt att han skulle lämna TS och familjen för den andra kvinnan.
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-12 14:36:16 följande:
    Nu är ju tråden dessutom gammal,så vi vet ju inte vad som har hänt dem emellan sen den senaste gången han hade kontakt med den andra kvinnan.
    Mer än att de inte har separerat.
    Men vi får väl se om TS vill uppdatera.
    Det kan hända att han kanske vill ha kontakt med den andra kvinnan, men jag tror ändå inte att mannen kommer lämna sin familj.
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-12 19:20:06 följande:
    Det kan nog TS svara bättre på.
    Vet inte om det behövs att TS svarar, hans beteende är inte så så svårt att förutse, tycker jag. Han har inte velat lämna familjen förut för denna kvinna så knappast troligt att han skulle vilja det nu eller framöver heller. Ett vanligt mönster bland män med älskarinnor.
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-12 22:47:49 följande:
    Jag avvaktar och ser om TS väljer att svara på det.
    Annars blir det bara spekulationer.
    Även om TS kommer tillbaka till tråden så kan hon såklart inte svara på om han aldrig kommer lämna familjen,  hon trodde ju inte att han skulle vara otrogen till att börja med så om du förväntar dig ett svar om hur hennes man kommer agera så kommer du bli besviken.
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-13 14:07:09 följande:
    Jag förväntar mig inte att hon ska veta exakt hur han tänker.
    Men däremot så tror jag att hon känner honom bättre än vad vi gör så att hon ändå kan ge ett svar.
    Och hon hade ändå fel innan.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Pryd) skrev 2024-09-13 17:03:54 följande:
    Nej, men tydligen kan du svara på det?
    Bara att se till hans beteende så verkar det vara det mest sannolika. Och gemene andra otrogna mäns för den delen...de vill gärna ha någon på sidan av men vill inte bli av med frun och familjen
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-14 13:47:57 följande:
    Om vi ska spekulera så verkar han ju inte ens veta själv vad han vill.
    Han bönade och bad att hon skulle stanna. Så gör man om man vill få stanna hos frun.
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-14 17:38:18 följande:
    Och sen tog han kontakt med den andra kvinnan igen...
    Det är ju det jag säger, han vill säkert ha kontakt med den andra kvinnan men han vill även behålla sin fru och familjesammamhanget
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-15 00:29:09 följande:
    Och då är frågan varför TS är kvar.
    Hon vill väl vara med sina barn 100 % och inte 50.
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-15 18:20:54 följande:
    Och ibland så kan det vara bättre att gå skilda vägar om en eller båda föräldrar inte mår bra i förhållandet.
    Barn är inte dumma utan märker sådant.
    Och då är det kanske lyckligare med två föräldrar som mår bra,även om de får bo vv.
    Ibland och kanske - visst, det har du rätt i.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Linda) skrev 2024-10-20 16:47:26 följande:
    Förtjänar du inte att vara lycklig? 
    Fjäril kär skrev 2024-10-20 16:48:21 följande:
    Varför är hans känslor viktigare än dina? 

TS har uppenbarligen kommit fram till att hon trots allt blir lyckligare av att få vara med barnen 100 % istället för 50. Det är upp till henne att göra den avvägningen och inte ni i tråden. Det är inte ni som ska leva med valet.
  • Anonym (Maria)

Och i alla trådar med kvinnor som träffar en gift man så får de höra att frun är den som mannen verkligen älskar. Nu när frun startar en tråd, ja då är det älskarinnan som han älskar så mycket.

Svar på tråden Nygift och otrogen