• Hel96

Vad tycker ni om att SD är störst?

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • KillBill
    Anonym (Åke Jimmyson) skrev 2020-02-02 10:17:49 följande:

Man såg direkt när Morgans argument tog slut när han gick över till personangrepp.

Sen spelar det ju ingen roll om antalet flyktingar har minskat när det ändå inte fungerar här i sammmhälle, med vård skola omsorg etc.

Jojo när Jimmie Åkesson inte klarar debatten blir den enkla förklaringen från SD sympatisörer att Åkesson är utsatt för personangrepp..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (SD2022)
    KillBill skrev 2020-02-02 12:11:33 följande:

Jojo när Jimmie Åkesson inte klarar debatten blir den enkla förklaringen från SD sympatisörer att Åkesson är utsatt för personangrepp..

Vem var det som inte klarade debatten? uppenbarligen har du inte sett debatten.
  • Anonym (Åke Jimmyson)
    KillBill skrev 2020-02-02 12:11:33 följande:
    Så Jimmie har fel i det han säger, allting här fungerar bra så vi bör ta emot fler eller vad säger du?
  • Anonym (SD2022)
    KillBill skrev 2020-02-02 12:32:27 följande:

Jimmie Åkesson säger sig hålla en hög profil  när det gäller synen på sexualbrott men detta gäller tydligen inte musikerna i Jimmie Åkessons egna popband:

nyheter24.se/nyheter/politik/867984-marcus-ohrn-bedarande-barn

Såna nyheter kan man läsa om politiker från alla möjliga partier. Här är några exempel :

www.expressen.se/gt/pedofildomd-man-kandiderade-for-s/

www.aftonbladet.se/nyheter/a/4qGl8q/tidigare-namndeman-i-solna-doms-for-grovt-bedrageri

www.expressen.se/nyheter/tidigare-m-politiker-atalas-for-kvinnofridskrankning/

nyheter24.se/nyheter/politik/776882-socialdemokrat-domd-for-flera-sexovergrepp-mot-pojkar
  • KillBill

Jag pratar om partiledaren för SD och du kontrar med lokalpolitiker för M och S

Om du vill kan jag ge dig en lång lista på Sverigedemokratiska  riksdagsmän som är dömda för grova brott. Skulle jag dessutom lista kommunpolitiker för SD så skulle listan bli sanslöst lång och innehålla exempel på grova sexualbrott och grova vapenbrott..

SD toppar alla listor över partier med dömda politiker. Det finns inget annat parti som  ens är i närheten av att ha så många kriminella förtroendevalda. 

Vad tycker du om att Jimmie Åkesson har ett popband ihop med en person som är dömd för sexuellt ofredande av barn?

• KillBill

Wisti är som vanligt spot on..

• Padirac
    Hel96 skrev 2019-12-24 12:36:45 följande:
    Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.
    Vad tycker ni om SD's ökning?
    Underbart eller katastrof?
    Inget bråk i tråden, tack!
    Nu är SD inte längre störst

https://www.expressen.se/nyheter/sjostedt-okar-efter-offensiven-mot-lofven/
  • KillBill

What happened in Sölvesborg last night?

Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?