Fler över 40 som planerar barn?
MEN jag ska ha mens på tisdag kväll eller onsdag morgon, och det här är ett Early som ska vara 99% säkert tre dagar innan. Efter 10 minuter var det helt blankt. Hoppet lever dock liiiite än, hehe.
MEN jag ska ha mens på tisdag kväll eller onsdag morgon, och det här är ett Early som ska vara 99% säkert tre dagar innan. Efter 10 minuter var det helt blankt. Hoppet lever dock liiiite än, hehe.
Punktlig mens här iaf som börjar på BIM , alltid nåt!
Har du testat idag?
Oj att du kan hålla dig, i ditt läge hade jag velat veta haha!
Själv börjar jag med rosenrot igen, hade en annan sort hemma så dosen blir lite högre denna månaden, hoppas på äl lite tidigare denna gången och mer som jag brukar på cd 12-14, nu sist blev det på cd19, aldrig haft så sen äl. Smidigt när mensen börjar 1/9 och cd1 är just idag :)
Spännande! Jag håller tummarna! När testar du igen?
Stämmer, ta inga tillskott förutom multivitaminer, folsyra ex.
Bra du skaft en koll, kan ju vara nåt som enkelt kan rättas till.
Tog ju mina kompletta hormonprover 2016...hade både velat och vill inte ta om AMH för att se hur den ligger. Vet ju att jag fortfarande kan bli gravid så är rädd att ett dåligt värde bara skulle skapa stress snarare än att göra nytta. För det går ju bli gravid även om det skulle vara lågt. Sist låg det på 2,1 vilket var högt för att vara 39, nästan 40. Så hoppas ju att det är ok än..
TSH får jag nog svar på i morgon, det får jag ju kontroller på eftersom jag har hypotyreos, så det är ju bra iaf. Synd bara att jag inte hann kolla det innan jag blev gravid sist då det hände så fort :/ kan ju påverkat utgången...men men, sista provet var jättebra och nu lämnade jag igen efter 8 veckor för att se om det är stabilt. Hoppas!!
Och där kom mensen, skit! Ja, ja, på?t igen ba...
Men näääää :(
Jaha då får vi följas igen då iaf...en dag emellan bara <3
Ja och jag ska på kräftskiva :)
Har inte hängt med i alla svängar här, är hemma och sjuk både jag och sonen. Han är snorig och jag är bara hängig och täppt i näsan.
Äl +10 idag och känner inget speciellt. Försöker vila så mycket jag kan.
Men vill ju såklart testa nu nu nu, är så nyfiken. Men jag har sagt lördag så får väl vänta tills dess :)
Fortfarande ingen mens, BIM +2, men jag fick negativt imorse. Så nu har jag äntligen helt gett upp den här månaden. Antar att det är missfallet förra månaden som gör att mensen strular.
Men mensen kom väl igår skrev du? Så trist med negativt, trodde ju verkligen ditt torkade var positivt :(
Nya tag!!
Är på dag 3 med rosenrot nu, äl om sådär 10 dagar...
Fick svar på mitt TSH igår som ligger lågt och fint vilket känns väldigt skönt :)
Hej
Ja de ringde igår så jag fick en tid imorgon kl 11 . Så skönt att slippa vänta två veckor .
Barnafadern skrev igår helt kallt att han inte kommer ha ngnting med barnet att göra och det är väl lika bra . Men det gör ont och jag trodde aldrig han kunde vara så elak . Mitt ex som är pappa till mina 4 andra , stöttar mig och har lovat vara med på förlossningen och läskiga undersökningar som ex fostervattenprovet. Han sa direkt efter jag blev lämnad att , då är det väl jag som får vara med på förlossningen då :) och han är ett utmärkt stöd .
Men i hjärtat gör det ont . Vill han aldrig ens se vårt barn ? Hur gick vi från listor med babynamn och gemensamma drömmar till detta ? Önskar ingen denna sorg och förtvivlan ....
livrädd för att hjärtat slutar slå och att jag fått missfall . Men jag mår illa och brösten spänner . Det är väl bara svårt att tro att ngt går bra . Men gläds åt min bebis och längtar efter att få hen i min famn .
Och nuuuu kom mensen, hurra!!
Läste ditt meddelande försent Nykär15.
Tog test med morgonurin, tvärblankt.
Så nu kan jag lägga mig ner och vara sjuk i lugn och ro.
Jag hade en känsla av att det skulle bli blankt, vet inte varför.
Här har älflytningar börjat göra entré ihop med molvärk, cd8 nu. Så jag hoppas det innebär äl på cd 12-13 som är mer normalt för mig :)