Fler över 40 som planerar barn?
Jag mår inte illa men känner ofta av ligamenten. Det kan dra till när jag minst anar det, oftast om jag reser mig från en stol eller vänder mig i sängen.
Jag mår inte illa men känner ofta av ligamenten. Det kan dra till när jag minst anar det, oftast om jag reser mig från en stol eller vänder mig i sängen.
Vilken vecka är du i nu?
Jag har ömma bröst men mår annars bra.
Fick missfall igår morse, v 8 (7+2). Grät hela dagen. Idag kraftig smärta och blöder fortfarande rejält. Vi vet inte om vi ska försöka en gång till. Min man är nog egentligen inte så sugen men han vet hur gärna jag ville detta och vill inte se mig så här ledsen. Vi får se hur det blir. Hade bara hunnit berätta om graviditeten för min mamma. Men igår fick alla barn veta och även svärföräldrarna.
Bra nyheter - Plussade igår ! Har haft tidiga missfall förut så vågar inte vara riktigt glad än. Hur många barn har ni andra sedan innan?
Caramia: jag hoppas sökt ser bra ut när du får komma in på en koll.
*ser
Tack, omtanken värmer lite extra idag. Hade fruktansvärt ont i natt och sen kom missfallet igång, så det är kört tyvärr. Har ett ultraljud imorgon bitti, så får se hur allt ser ut då.
Är ledsen såklart, men luttrad efter alla andra gånger, så jag hade inte hunnit få upp förväntningarna än.
Hur är det med dig?
Välkommen Surtanten!
Kram Caramia.