Invandrare och problem
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Prata med lite syrianer så får du höra hur det ligger till.
Inte bara ftonbladet och annan skräpmedia.
Jag som politiskt står till vänster hatar självklart all typ av fusk och brott mot det gemensamma.
Jag blev upprörd av att läsa om att riksdagsmän från, Sverigedemokraterna (Stefan Jakobsson och Patrick Reslow), Moderaterna (Michael Svensson och Erik Bengtzboe), Kristdemokraterna (Penilla Gunther och Caroline Szyber) samt Emma Carlsson Löfdahl från Liberalerna förra sommaren avslöjats med att missbruka våra skattemedel för att berika sig själva.
Jag blir självklart lika upprörd att läsa om att Invandrare missbrukar våra missbrukar våra skattemedel för att berika sig själva. Det är lika illa som när svenska högerpolitiker gör samma sak.
Jag noterar också att du hämtat din information från den högernationella och främlingsfientliga sajten Projektsanning med band till den rasideologiska miljön. Är det från sådana sajter som du hämtar din information?
Jag upprörs också detta som du! Men till skillnad mot dej så blir jag upprörd över alla oavsett parti, du verkar bara uppröras över om det är någon på den högra sidan....
Jag upprörs också detta som du! Men till skillnad mot dej så blir jag upprörd över alla oavsett parti, du verkar bara uppröras över om det är någon på den högra sidan....
Sorry, svarade fel person. Kommentaren gällde inlägg från Anonym (12345).
Tidigare i denna tråd hävdar du till att invandrare roffar åt sig bidrag och länkar till sajten Projektsanning med band till den rasideologiska miljön.. Menar du att det inlägget inte ska ses som kritik mot bidragsfusk/snyltning?
Min fråga är om du kan länka till ett inlägg där du har varit kritisk mot att högerpolitiker (tex. inom SD, M, KD) skott sig /snyltat på oss skattebetalare?
I övrigt noterar jag rätt mycket kritik mot (och problem med) det nuvarande alliansstödda styret i Göteborg..