• estilo

Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?

Hej, jag har precis blivit singel och jag är en sån som inte är så förtjust i Tinder, badoo och liknade sociala medier. Jag gillar att gå fram direkt till kvinnor som jag tycker är attraktiva och fråga ut de men sånt gjorde man för 2 år sedan och jag glömmer fortfarande inte jag gick fram till totalt 197 kvinnor och av dessa gav 44 kvinnor sitt nummer till mig 10 besvarade mina samtal och 7 gick med på att gå ut med mig och 3 av de kändes rätt så jag valde en av dessa och nu har vi gjort slut. 

1. Vad tycker du som kvinna när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?
    2. Ska han gå rakt på sak och fråga ut er? 
    3. Eller ska han prata om något inom himmel och jord och få dig att prata och sedan bjuda ut henne?

• Svar på tråden Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?
  • Hallonpaj83

Jag har blivit utsatt för detta flertal gånger och jag tycker inte om det alls! Så snälla gör inte så, känns bara jobbigt och har alltid sagt nej tack även när jag var singel

• AniieeHär
    estilo skrev 2019-11-24 16:57:31 följande:

Tack alla fina ni, för att ni tog er tid och svarade. Men jag kommer inte lyssna på någon av er och fortsätta göra det jag är bra på och det är att gå fram till kvinnor skapa en konversation och sedan ta deras mobil nr. 

Jag jobbar som säljare idag, ringer företag och bokar möten och sedan säljer jag på mötet. Av 100 samtal så får jag 15 bokningar och 5 sälj på 15 möten. Detta är livets konst, många kommer säga Nej. Skala 1-10 så ligger jag kanske på 6-7 utseendemässigt. Men alla brudar jag varit tsm med är 9-10or i mina ögon (stora bröst, stor rumpa och ansiktet ska se ut som Kristina Petrushina eller bättre) Jag sänker aldrig ribban när det gäller brudar, de ska vara 9-10 or annars kommer jag inte kunna trivas och älska de. De flesta män går först till en 10a och får nej, sedan går de hem och sänker ribban till 9,8,7,6 osv tills någon säger ja till de. 

Men jag gör inte så, jag går bara till de som är 9-10or. Därför får jag nej i princip varje gång. Sist jag gjorde så för 2 år sedan av 197 kvinnor jag frågade så var det 22% som gav sitt nummer till mig, 5% svarade på min samtal/sms, 3,5% valde att gå ut med mig.  Jag tycker att detta är det mest effektiva sätt att som kille träffa kvinnor som man tycker är 9-10 or. Självklart är utseendet inte allt men i starten är det viktigast. De som har sagt ja till mig har sagt själv, de tyckte inte att jag var särskilt snygg utan de sa ja för att de gillade självförtroendet jag hade som vågade komma fram och att jag var väldig rolig. 

Om du hade varite lite smidig, haft lite social skills och frågat 50 tjejer så hade 45 sagt ja.
    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • Anonym (mmm)
    estilo skrev 2019-11-24 16:57:31 följande:

Tack alla fina ni, för att ni tog er tid och svarade. Men jag kommer inte lyssna på någon av er och fortsätta göra det jag är bra på och det är att gå fram till kvinnor skapa en konversation och sedan ta deras mobil nr. 

Jag jobbar som säljare idag, ringer företag och bokar möten och sedan säljer jag på mötet. Av 100 samtal så får jag 15 bokningar och 5 sälj på 15 möten. Detta är livets konst, många kommer säga Nej. Skala 1-10 så ligger jag kanske på 6-7 utseendemässigt. Men alla brudar jag varit tsm med är 9-10or i mina ögon (stora bröst, stor rumpa och ansiktet ska se ut som Kristina Petrushina eller bättre) Jag sänker aldrig ribban när det gäller brudar, de ska vara 9-10 or annars kommer jag inte kunna trivas och älska de. De flesta män går först till en 10a och får nej, sedan går de hem och sänker ribban till 9,8,7,6 osv tills någon säger ja till de. 

Men jag gör inte så, jag går bara till de som är 9-10or. Därför får jag nej i princip varje gång. Sist jag gjorde så för 2 år sedan av 197 kvinnor jag frågade så var det 22% som gav sitt nummer till mig, 5% svarade på min samtal/sms, 3,5% valde att gå ut med mig.  Jag tycker att detta är det mest effektiva sätt att som kille träffa kvinnor som man tycker är 9-10 or. Självklart är utseendet inte allt men i starten är det viktigast. De som har sagt ja till mig har sagt själv, de tyckte inte att jag var särskilt snygg utan de sa ja för att de gillade självförtroendet jag hade som vågade komma fram och att jag var väldig rolig. 

1. Varför startade du ens tråden?
    2. Du låter som om du är 14 år 

men lycka till 
  • estilo
    Hallonpaj83 skrev 2019-11-24 17:12:19 följande:

Jag har blivit utsatt för detta flertal gånger och jag tycker inte om det alls! Så snälla gör inte så, känns bara jobbigt och har alltid sagt nej tack även när jag var singel

Hej, om du är 9-10 i mina ögon så kommer du inte komma undan tyvärr :D Jag kommer inte vara otrevlig. Det kommer bara va trevliga ord sen är det ok att säga nej. Många brudar tycker det är elakt att säga nej. Det är helt ok för en kille som kommer fram med en stor självförtroende. Men är det en nervös man som frågar då kan jag tänka mig att det är jobbigt. 
  • Anonym (H)
    gyros skrev 2019-11-24 16:23:49 följande:

Men kom igen.. Han frågar om en fika, inte ett äktenskap.

Vad här det att göra med saken?

Om en kvinna är vacker på riktigt ska hon fika med alla som tycker hon är vacker?

Även om det blir 100 fika / dag med ointressanta män för en modellsnygg ung tjej?
  • gyros
    Anonym (H) skrev 2019-11-24 17:22:46 följande:
    Vad här det att göra med saken?

Om en kvinna är vacker på riktigt ska hon fika med alla som tycker hon är vacker?

Även om det blir 100 fika / dag med ointressanta män för en modellsnygg ung tjej?
    Nej kvinnan är en autonom människa och får göra vilka val hon vill. Varken jag eller TS har påstått att hon har en skyldighet att dejta alla män som bjuder ut.
  • Anonym (Fia)

Jag tycker att du har gjort själva statistiken är skummast av allt i ditt agerande.

• Anonym (Bea)

1. Vad tycker du som kvinna när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?
    Om jag står och hänger på krogen och ser tillgänglig ut så är det okej. I alla andra fall: NEJ!!! Psykovarning på det.

Nej.

3. Eller ska han prata om något inom himmel och jord och få dig att prata och sedan bjuda ut henne?
    Nej.

Håll dig till Tinder.

• estilo
    Anonym (Fia) skrev 2019-11-24 21:19:15 följande:

Jag tycker att du har gjort själva statistiken är skummast av allt i ditt agerande.

Jag är försäljningsingenjör, har matematik i blodet. Räknar på allt :P För mig har allt blivit statistik. Exempel får jag för många nej på en specifik plats, så byter jag plats. Jag förbättrar taktiken men jag sänker aldrig ribban. Tex om du var 9-10 enligt mig så hade jag kommit fram och pratat med dig och om du hade örfilat mig och sagt dra åt helvete så hade jag frågat dig vilken tid jag ska träffa dig i helvetet. Men jag skulle aldrig sänka ribban bara för att du sa nej till mig, för mig handlar det om att inte ge upp på det jag vill ha.

Det är bara i Norden okända män inte frågar ut brudar på allmänna platser. Det är jätte normalt i länder utanför Norden..
  • estilo
    Anonym (Bea) skrev 2019-11-24 22:46:04 följande:

Om jag står och hänger på krogen och ser tillgänglig ut så är det okej. I alla andra fall: NEJ!!! Psykovarning på det.

Nej.

Nej.

Håll dig till Tinder.

Tinder är bara massa falska människor och fula tjejer som har blivit bra på bilder.. Vet du hur många jag träffat som inte såg 20 % ut som på bilderna? Tinder är inte ens som Red light district i Holland det är som att ragga i Napolis förorter där det sker sexhandel. 
Svar på tråden Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?