estilo skrev 2019-11-24 16:57:31 följande:
Tack alla fina ni, för att ni tog er tid och svarade. Men jag kommer inte lyssna på någon av er och fortsätta göra det jag är bra på och det är att gå fram till kvinnor skapa en konversation och sedan ta deras mobil nr.
Jag jobbar som säljare idag, ringer företag och bokar möten och sedan säljer jag på mötet. Av 100 samtal så får jag 15 bokningar och 5 sälj på 15 möten. Detta är livets konst, många kommer säga Nej. Skala 1-10 så ligger jag kanske på 6-7 utseendemässigt. Men alla brudar jag varit tsm med är 9-10or i mina ögon (stora bröst, stor rumpa och ansiktet ska se ut som Kristina Petrushina eller bättre) Jag sänker aldrig ribban när det gäller brudar, de ska vara 9-10 or annars kommer jag inte kunna trivas och älska de. De flesta män går först till en 10a och får nej, sedan går de hem och sänker ribban till 9,8,7,6 osv tills någon säger ja till de.
Men jag gör inte så, jag går bara till de som är 9-10or. Därför får jag nej i princip varje gång. Sist jag gjorde så för 2 år sedan av 197 kvinnor jag frågade så var det 22% som gav sitt nummer till mig, 5% svarade på min samtal/sms, 3,5% valde att gå ut med mig. Jag tycker att detta är det mest effektiva sätt att som kille träffa kvinnor som man tycker är 9-10 or. Självklart är utseendet inte allt men i starten är det viktigast. De som har sagt ja till mig har sagt själv, de tyckte inte att jag var särskilt snygg utan de sa ja för att de gillade självförtroendet jag hade som vågade komma fram och att jag var väldig rolig.
1. Varför startade du ens tråden?
2. Du låter som om du är 14 år
men lycka till