Inlägg från: Anonym (Bea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bea)

Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?

1. Vad tycker du som kvinna när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?
    Om jag står och hänger på krogen och ser tillgänglig ut så är det okej. I alla andra fall: NEJ!!! Psykovarning på det.

2. Ska han gå rakt på sak och fråga ut er? 
    Nej.

3. Eller ska han prata om något inom himmel och jord och få dig att prata och sedan bjuda ut henne?
    Nej.

Håll dig till Tinder.

• Anonym (Bea)
    Anonym (XXX) skrev 2019-11-25 11:52:48 följande:
    Det där är intressant - och jag vet att du inte är ensam om att tycka så. Varför är det accepterat på krogen, men ingen annanstans? För att man har alkohol i blodet där? Eller för att du alltid går på krogen i syftet att bli uppraggad, och tror att alla andra också gör det?

Det beror väl helt på var i krogen man står, vad man har för kroppsspråk och om man tar ögonkontakt eller inte.

Sitter jag vid ett bord på krogen med min man är jag inte öppen för kontakt. Sitter jag och äter ensam och läser på mobilen är jag det heller inte.

På den tiden jag var singel stod jag vid bardisken och pratade med omgivningen, tog ögonkontakt med främmande män och skrattade åt allt och alla. Det gör jag rätt sällan nu.

Svar på tråden Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?