GlitterLina skrev 2020-10-14 10:19:24 följande:
Va på kliniken igår för gravtest & ultrljud. Ultraljudet såg bra ut som om allt kommit ut.
Om vi vill kan vi redan börja nästa månad me ny behandling Provera & Letrozol.
Får prata om det jag & sambon. Vi har ju 2 st 5 dagars kvar i frysen. Men det är både dyrt & känslomässigt jobbigt!
Hur går det för er alla andra? Vissa är väl redan i vecka 30 snart?
Jag kikar in här emellanåt. Tråkigt att blastisen inte fäste. Ni har två fina blastisförsök till i frysen, så håller tummarna att guldägget finns där!
Jag går in i v 34 imorgon måndag (33+0). Haft sammandragningar hela fre-lör så åkte in till förlossningen lör em (igår )för undersökning. Lilla Bönan mådde tack och lov bra men jag får absolut inte stressa. Erbjöds 50% sjukskrivning men tackade nej i nuläget. Bönan ligger med huvudet nedåt men inte fixerad ännu. De mätte längden på livmodertappen och den var länge än 25 mm vilket tydligen är bra. Lite nojjig nu ändå. Vill ju att hon ska växa till sig lite innan hon kommer ut Bönan för att slippa neo. Va på extra tillväxtultraljud tidigare i veckan ( iom jag är över 40) och där såg allt fint ut. Hon väger 1839 gram. Sammandragningar något bättre nu men jag måste vara observant sa de.