AndraSladdis skrev 2020-09-16 21:10:25 följande:
Beklagar verkligen! Jag höll tummarna för dig.
Jag tänker att de hade ju inte fryst om inte embryot varit bra. Som jag förstår är det typ ingen skillnad med FET, såvida embryot klarar upptiningen och det är typ 95% chans att det gör det.
Tack <3
Fy tanken av att den kanske inte klarar upptiningen tar kål på mig.. det är den enda vi har :(
Allmänna fråger lite om någon vet.. jag känner ju jag måste förändra något inför FET dvs kanske prova intralipiddropp i samband med FET. Jag är typ aldrig sjuk så orolig ifall immunförsvaret är lite överaktivt, ingen har ju kollat de här. En del kan ju ha mer NK celler i livmodern. Vet Livio i Falun har gjort studie om de. Tänker ta upp de nästa gång med de.
Annat jag kom in på är kollar dem om man är Rh negativ och hur min partner är. Kan det mismatcha med blodet så min kropp stöter bort fostret?? nu har ju jag fått missed abortion så den stöter ju inte riktigt bort men läste fostret får isåfall blodsbrist och antar den dör av det.
Ett till, blodförtunnande som typ trombyl, hur vet man om man bör få det? Ångrar nu att jag inte tog 1/3 del albyl minor tror de skulle motsvara trombyl..