BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Tills mensen kommer finns hoppet kvar:)!!
Dagens test var helt blanka. Suck..
Det är ju bara 50/50 dag 9 så håller tummen för torsdag!! :) kroppen kanske inte luras hoppas!
Inga symptom den här gången förrän idag på Äl+7/8 så nu är hoppet tillbaka!. Så yr idag, vilket var första symptomen med båda tidigare barnen (varit gravid fyra gånger). Dessutom for tempen lite uppåt igen. Men har varit skengravid lite varannan månad så försöker att inte läsa in så mycket i det.
Tills mensen kommer finns hoppet kvar:)!!
Ingen lycka här heller, den där insikten att jag kanske är gravid försvann inatt. Testade med vanligt cb. Bim-2.
Ingen lycka här heller, den där insikten att jag kanske är gravid försvann inatt. Testade med vanligt cb. Bim-2.
Fråga till er alla.
Den 11/10 och lite innan hade jag kramper i magen och massa "äggloss" flytningar. Tänkte att det var ägglossningen, men det dröjde till den 13/10 innan jag fick fast smiley på clearblue ägglossningstest, men då hade flytningarna minskat kraftigt. När tror ni jag hade ägglossning? 24-48 timmar efter den fasta smileyn?
Jag är på ÄL+8 idag och innan tänkte jag testa i morgon på dag 9 för jag är så nyfiken ... men idag har jag börjat tänkt att kanske vänta... jag har ju inga som helst symptom så funderar på o vänta till BIM har de inte kommit på morgonen där så testar jag... MEN vi får se nyfikenheten brukar ta över även om mensen är det stora tecknet på negativt elr positivt!
Absolut, min app säger att mensen ska börja idag men jag tror torsdag är mer rimligt så vi får väl se. Hur går det för dig?
Förstår din frustration då när min kropp visade en massa tog jag t.o.m. ett test efter mensen va slut för jag va ju så säker den gången:( men hoppas att din kropp inte luras de ä inte snällt:(
Ja jag vet! Men då det visade sist så tänker man att de ska nu med om de är något. Men som sagt. Torsdag är bim-3 Och med dom två andra plussa jag bim -4 så är de inget plus då så är de så. Men då har jag hellre att kroppen visar de med inga symtom istället för att luras... känns så jobbigt! Har ju velat haft barn längre än sambon så 1.5 år har man redan väntat :(