• Janniiique

BIM Oktober 2019

Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

• Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • AnnaAgaton

Spännande!! Håller tummar o tår o allt som går att hålla:)

hundenhubbe skrev 2019-10-21 15:17:21 följande:

Vissa har ju de som symtom, att dom inte får några symtom xD testdag imorgon! Spännande!!!!

• AnnaAgaton

Nix inga känningar.. men om man kan ha ?jag vill bli gravid hjärna? så har jag det! Jag vet inte vad som hänt men jag blandat ihop grejjer säger fel saker om saker o minnet har blivit sämre.. så tänkte man kan ju ha amnings hjärna och gravid hjärna så nu har jag nog fått ?vill bli gravid hjärna? :)

Nyckelpiga2017 skrev 2019-10-21 17:55:13 följande:

Nu börjar det närma sig bim för mig men har inget som tyder på graviditet förutom möjligen ökad mängd flytningar men det kan lika gärna vara mensen som spökar. Jag tror bim ska vara den 24/10 men min app flo har ändrat till imorgon så vi får väl se när den kommer eftersom mensen varit lite oregelbunden sedan mitt mf för några månader sedan. Hur går det för er andra som har bim i veckan? Några känningar? Testat?

• Ereya

Jag testar också imorgon!! ÄL+13, kan inte hålla mig längre :)

• Önskeblomma

Har också gravid hjärna. Haft molande värk i mage och rygg sen ÄL. Har också märkt av tröttheten och ökad flytningar. Har några dagar kvar till bim

• Nyckelpiga2017
    AnnaAgaton skrev 2019-10-21 18:18:48 följande:

Nix inga känningar.. men om man kan ha ?jag vill bli gravid hjärna? så har jag det! Jag vet inte vad som hänt men jag blandat ihop grejjer säger fel saker om saker o minnet har blivit sämre.. så tänkte man kan ju ha amnings hjärna och gravid hjärna så nu har jag nog fått ?vill bli gravid hjärna? :)

Haha, det symtomet har jag aldrig hört förr ????????
  • hundenhubbe
    AnnaAgaton skrev 2019-10-21 18:15:34 följande:

Spännande!! Håller tummar o tår o allt som går att hålla:)

Tack! Vet att det är tidigt men som sagt sist såg jag något den dagen med samma tester som jag köpt ny. Otroligt svagt men såg! Så hoppas hoppas. De värsta är om det inte är något, vad håller min kropp på med då? Bröstförstoring? ????????
  • Majja92
    hundenhubbe skrev 2019-10-21 16:18:35 följande:

Jag har väldigt mycket symtom! Hårda ömma bröst, uppblåst och otroligt gasig mage, dödstrött och fryser. Ska testa imorgon på äl+9! Hoppas inte kroppen bara lurar, känns verkligen som att det är något! Tyckte inte de förra månaden.

Åh så spännande, håller tummarna för dig :DD
  • hundenhubbe
    hundenhubbe skrev 2019-10-21 19:40:57 följande:

Tack! Vet att det är tidigt men som sagt sist såg jag något den dagen med samma tester som jag köpt ny. Otroligt svagt men såg! Så hoppas hoppas. De värsta är om det inte är något, vad håller min kropp på med då? Bröstförstoring? ????????

Oj vart frågetecken. Skulle va skrattgubbar
  • hundenhubbe
    Ereya skrev 2019-10-21 18:29:53 följande:

Jag testar också imorgon!! ÄL+13, kan inte hålla mig längre :)

Åh spännande!! Då måste vi uppdatera här imorgon bitti, negativt eller positivt. Håller tummarna för oss!! :D
  • hundenhubbe
    Majja92 skrev 2019-10-21 19:41:04 följande:

Åh så spännande, håller tummarna för dig :DD

Tack! Annars får vi följas åt i novembertråden också!
Svar på tråden BIM Oktober 2019