BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Spännande!! Håller tummar o tår o allt som går att hålla:)
Vissa har ju de som symtom, att dom inte får några symtom xD testdag imorgon! Spännande!!!!
Nix inga känningar.. men om man kan ha ?jag vill bli gravid hjärna? så har jag det! Jag vet inte vad som hänt men jag blandat ihop grejjer säger fel saker om saker o minnet har blivit sämre.. så tänkte man kan ju ha amnings hjärna och gravid hjärna så nu har jag nog fått ?vill bli gravid hjärna? :)
Nu börjar det närma sig bim för mig men har inget som tyder på graviditet förutom möjligen ökad mängd flytningar men det kan lika gärna vara mensen som spökar. Jag tror bim ska vara den 24/10 men min app flo har ändrat till imorgon så vi får väl se när den kommer eftersom mensen varit lite oregelbunden sedan mitt mf för några månader sedan. Hur går det för er andra som har bim i veckan? Några känningar? Testat?
Jag testar också imorgon!! ÄL+13, kan inte hålla mig längre :)
Har också gravid hjärna. Haft molande värk i mage och rygg sen ÄL. Har också märkt av tröttheten och ökad flytningar. Har några dagar kvar till bim
Nix inga känningar.. men om man kan ha ?jag vill bli gravid hjärna? så har jag det! Jag vet inte vad som hänt men jag blandat ihop grejjer säger fel saker om saker o minnet har blivit sämre.. så tänkte man kan ju ha amnings hjärna och gravid hjärna så nu har jag nog fått ?vill bli gravid hjärna? :)
Spännande!! Håller tummar o tår o allt som går att hålla:)
Jag har väldigt mycket symtom! Hårda ömma bröst, uppblåst och otroligt gasig mage, dödstrött och fryser. Ska testa imorgon på äl+9! Hoppas inte kroppen bara lurar, känns verkligen som att det är något! Tyckte inte de förra månaden.
Tack! Vet att det är tidigt men som sagt sist såg jag något den dagen med samma tester som jag köpt ny. Otroligt svagt men såg! Så hoppas hoppas. De värsta är om det inte är något, vad håller min kropp på med då? Bröstförstoring? ????????
Jag testar också imorgon!! ÄL+13, kan inte hålla mig längre :)
Åh så spännande, håller tummarna för dig :DD