BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Jobbigt!! Hoppas svaren kommer!!
Lägger in en liten uppdatering här. Är just nu på cd 39, ingen mens och inget plus. Smått ömmande bröst och mensvärk samt lite blodblandade flytningar igår, trodde att mensen skulle komma igång men icke.. Om inte mensen kommit innan måndag ringer jag bm..
Jag skulle också vilja vara med på listan för de som väntar på plus. Kan någon lägga till mig? Har BIM 29/10 ????
Tog ett test idag men blankt. Känner mensvärk så antar att det kommer slita sig tyvärr :(
Varit uppe och kissat på natten två nätter i rad, så började ana att nåt var på gång. Varit trött och haft lite yrsel, blödde lite näsblod häromdagen vilket jag gjorde min förra graviditet. Plus lite svag molvärk till och från. Vet att jag inte tänkt testa förrän söndag, men blev så sjukt nyfiken imorse och tänkte att det är ju ändå äl+13. Och nog var den där dubbelregnbågen när vi fick till det ett turtecken! Jag är gravid!
Väntar på plus:
18/10 FELT, Joni
19/10 Majja92
20/10 Nicciz, dudetten, mia386
21/10 Midvintersol
22/10 syltburk
23/10 AndraSladdis
24/10 Nyckelpiga2017, Elina22, Ereya
25/10 Milka21, Myrkrypet, AnnaAgaton, Piper00, Givenchy
26/10 Längtande95
27/10 Pillanzzz, hundenhubbe
28/10 michellemilli, missibell, CvN, loppalisa
29/10 Lyra78, önskeblomma
31/10 MNS, Mevi1315
Gravida: Theresesvea, Kira369, Zyprexa, BA0911, hoppfull26. Annali85, Tjofsan01, SaSeLa, lillstrumpa123, Isathe, Julia8222, Lady K
Oklara hur det gått: Friia, Phoworray, Längtan201304. Staafso, Räven27, JossanA, BDN, Marren80, Honungsvatten, Lucille, JuliaKylo, JeSuisMoi, helaminvärld, vitae, EllaLo, janniiique, malinamf
Varit uppe och kissat på natten två nätter i rad, så började ana att nåt var på gång. Varit trött och haft lite yrsel, blödde lite näsblod häromdagen vilket jag gjorde min förra graviditet. Plus lite svag molvärk till och från. Vet att jag inte tänkt testa förrän söndag, men blev så sjukt nyfiken imorse och tänkte att det är ju ändå äl+13. Och nog var den där dubbelregnbågen när vi fick till det ett turtecken! Jag är gravid!
Grattis till graviditeten! Igår hände något skumt! Jag är på ÄL+6
Har haft såna dragningar och som håll när jag varit ute och gått. Så igår fick jag Molvärk och sen kom det rosa flytningar. Det var bara den gången och sen har de inte kommit mera. Molandet har avtagit och Inge mer blodblandad flytning. Bara massa vita flytningar. Har väldigt ömma bröst också! Någon som tror det kan vara ett gravid tecken?
Du har nog fått en nidblödning ett gott tecken på graviditet!!:)
Grattis till graviditeten! Igår hände något skumt! Jag är på ÄL+6
Har haft såna dragningar och som håll när jag varit ute och gått. Så igår fick jag Molvärk och sen kom det rosa flytningar. Det var bara den gången och sen har de inte kommit mera. Molandet har avtagit och Inge mer blodblandad flytning. Bara massa vita flytningar. Har väldigt ömma bröst också! Någon som tror det kan vara ett gravid tecken?