BF MAJ 2020
?Skönt ? att det är fler som går igenom samma fas .
Jag läser i appen ?upptäck världen ? att det är en av de längsta faserna mellan 3-4 månader och att det borde gå över snart. Tyvärr det har hållit sig nu i 3 veckor så jag hoppas det går över snart .
Var hos VM igår då han fick vaccin och även hon nämnde att de behöver äta mer nu plus att de har separationsångest därav kräver de mer närhet .
Min har också blivit så tuttig ! Han tar nappen men för att han ska kunna somna om så måste jag amma ...
Jag har börjat med smaksensationer nu och han verkar gilla det mesta !! Efter 3-4 dagar ville han äta mer men jag vågar inte ge mer än 2-3 teskedar. Någon annan som upplever att bebis vill äta ?
Jag skulle vilja (inte ersätta ) komplettera amningen med puréer successivt... han är ju en stor pojke och därav kanske även mer hunger ...
Har en ätkladd session om dagen.
Han äter säkert 4 iskuber med mat, minst 50g kvarg och sen lite små smak av olika saker som jag äter under dagen.
Han ökar på mängden som han får i sig själv och magen funkar som den ska. Sen vet jag ju inte hur mycket han faktiskt får i sig eftersom allt inte hamnar där det ska så att säga.