Börja röka?! Hjälp!
Vad snäll du är! Hoppas allt är bra med dig. Var tvungen att scrolla i tråden för att se varför du skrivit i den. Röker du fortfarande?
Nja, har egentligen inget särskilt planerat. Kanske ska passa på att vårtvätta bilen, möjligen även slänga på sommarhjulen om väderprognosen ser skaplig ut framåt.
Själv då, match på gång? Något annat kul? 🙂
Haha, känns som att du har hyfsad koll på det ändå!
Jo, det känns som att våren definitivt är här men i och med att jag kör bil tidiga morgnar och sena kvällar till och från jobb vill jag vara på den säkra sidan. Kan fortfarande sjunka under nollan nattetid.
Hoppas som vanligt att ni vinner matchen! Hoppas också att det blir kul med tjejgänget, vilket jag är övertygad att det blir. Ni verkar så sköna!
Fan vad irriterande att det blir sådär!
Ja, jag höll på med en lagsport när jag var yngre men det var på väldigt låg nivå. Men vi hade i alla fall roligt och jag har många bra minnen från den tiden.
Bra att du tagit dig ur det som varit destruktivt med idrotten men ändå klarat att behålla de positiva inslagen och glädjen, genom att lägga dig på en något lägre nivå.
Det känns utifrån som att du befinner dig på ett väldigt bra ställe just nu, du verkar oftast glad och positiv (och skönt rebellisk, haha). Samtidigt är det naturligtvis svårt att göra en sån bedömning här, det kan ju såklart vara så att jag missuppfattat allt.
Bilden jag har fått av din identitet är i alla fall väldigt tilltalande!
Det var faktiskt väldigt slumpartat. Sökte på något helt annat, minns inte riktigt vad, och av någon anledning dök den här tråden upp. Tyckte den hade en ganska originell titel (vanligtvis brukar ju folk vilja ha hjälp att sluta röka, inte börja) så jag klickade upp den och läste lite i den. Så fastnade jag särskilt för din historia då det var fascinerande och intressant att en idrottstjej plötsligt började röka i vuxen ålder.
Något i den stilen var det.