Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Jag tycker att det är svårt med ägglossningstest.... är nån med mig?
Man får inte testa för tidigt och inte för sent. Man ska inte ha druckit en tid innan och inte heller kissat. Blir knäpp. Är på cykeldag 18 idag. Igår kände jag molande värk och äggvitliknande flytningar som lätt bildade trådar mellan fingrarna. Ägglossningstest neg. Planerar barn nr 3. Förra gången jag blev gravid så plussade jag på dag 18.
Har inte gjort test idag än, men har lite värk i rygg. Kanske är ägglossning påväg. Hoppas!
Vi har haft sex var/varannan dag och väntar på plusset.
Har sett väldigt svaga sträck på ägglossningstesten och har testat sedan cykeldag 12.
Tog precis ett nytt ägglossningstest... Känner av molande värk idag också. Testet neg.
Å då hoppas vi på att ägglossningen va den 5:e =)
Aha okej, den ska jag läsa om, bara fram till ägglossning och inte efter? Hum ja kanske funkar, känns nästan som att man behöver ligga varje dag haha.
Ja men de va ju också ett super tips, tack snälla =D
Tycker inte att det är riktigt positivt. Testa imorgon igen. Använde mig av samma test som du denna månaden och hade också ett väldigt starkt test men det var inte positivt. Skickar bild på det.
Ja din ser man direkt är positiv!
Postar en bild från idag. Översta är 6/10, mitten 7/10 och nedersta idag 8/10.
Alla 3 har haft så att på ena sidan linjen är den starkare men resten av linjen är svagare..
Tycker dock idag är svagare än igår.. om jag jämför med bilden från idag, svårt med dom andra nu när dom torkat.
Liksom kan väl inte vara fel på alla? Är från olika förpackningar.
Kan det ha något att göra med att jag fick barn för 8 veckor sen?
Man behöver lite tid för att lära känna sin tapp Så ge inte upp! Lotion/krämigt sekret är också fertilt sekret. Och vattnigt sekret lika så! Låter lovande i a f att du kan fånga upp något på pappret Det är inte alla som får det lite tjockare och trådigare äggvitesekretet, men det behövs heller inte.
Jag vet! Jag kunde aldrig föreställa mig att så mycket skulle behöva klaffa för att en graviditet skulle bli till! Och att ägget bara lever i 24 timmar! Känns som om att skolan präntat in i en att man kan bli gravid jämt! Om jag får en dotter ska jag lära henne allt om fertilitetsförståelse, så att hon slipper ta hormonella preventivmedel! Det är bara mög och skit ju! :-P
Jag har mitt sikte inställt på en bebis under år 2021 i a f!
Har ni precis börjat försöka eller?