Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Vad skulle ni säga om dessa testen? Första testet är för 4 dagar sen fram tills idag. Känner mig helt lost.
Vad skulle ni säga om dessa testen? Första testet är för 4 dagar sen fram tills idag. Känner mig helt lost.
Det testet som är längst till vänster ser positivt ut
Ok, fair
Jag ser bara så många tjejer som får upp hoppet av sådan ?fakta? och tycker inte det är riktigt schysst. Hormoner Lh kan ju fluktera genom en hel cykel, om det vill sig illa.
Men Lumas verkar ha koll på fertilit sekret, så då blir det iaf liiiite lättare för henne att tolka kroppens flera olika signaler. Men ibland känns kroppen som en skojare
Någon som vill vara med i min privata grupp (ingen kan se att gruppen existerar om man inte är inbjuden i den) på facebook för oss som försöker bli gravida? Där vi kan diskutera allt med varann i resan mot plusset? Skriv pm till mig med namn Och beskrivning på hur din profilbild ser ut! Ä
Kan jag missat min peak? Det som är lite starkare är från 11,15
Det andra är från kl 14,15 idag och hållt mig de tre timmarna.
Förstår ingenting, någon som är bra på ÄL tester som kan förklara?
Kan jag missat min peak? Det som är lite starkare är från 11,15
Det andra är från kl 14,15 idag och hållt mig de tre timmarna.
Förstår ingenting, någon som är bra på ÄL tester som kan förklara?
Jag tycker tyvärr inte något av testerna ser positivt ut. Tror inte en peak kan gå så fort som 3 timmar, då borde något av testen vara stackare än vad de är.
Kanske bra att fortsätta testa? Andra tecken på ägglossning? Hur är ditt sekret? Äggvita?
Tycker de översta testet är nära på att va positivt men är ju inte positivt därför trodde jag iaf att testet nu vid 14,15 skulle va starkare eller iaf lika starkt.
Värk i tjejmagen särskilt på högersidan.
Sekretet har vart vattnigt i någon dag och idag kom äggvite flytningarna
Ahh ok. På mina tester brukar teststrecket vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Se bild nedan.
Sekretet låter lovande! Kanske ägglossning imorgon eller i helgen?