Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Är detta positivt? Både igår och idag har jag testat och de ser båda nästa lika ut , det som är frågande är att det är starkare i ena kanten istället för hela linjen?
Åhh jag är inte så förtjust i sådana lh-tester, vill att strecken ska vara bredvid varandra utan någon plastkant :-/ Det ser dock ut att vara nära positivt. Ta ett nytt ikväll för att se om det blir ännu starkare eller svagare?
Tycker inte att det är riktigt positivt. Testa imorgon igen. Använde mig av samma test som du denna månaden och hade också ett väldigt starkt test men det var inte positivt. Skickar bild på det.
Ja din ser man direkt är positiv!
Postar en bild från idag. Översta är 6/10, mitten 7/10 och nedersta idag 8/10.
Alla 3 har haft så att på ena sidan linjen är den starkare men resten av linjen är svagare..
Tycker dock idag är svagare än igår.. om jag jämför med bilden från idag, svårt med dom andra nu när dom torkat.
Liksom kan väl inte vara fel på alla? Är från olika förpackningar.
Kan det ha något att göra med att jag fick barn för 8 veckor sen?
Jag funderar på om du ammar eller inte? Ammar du så borde du inte fått tillbaka ägglossning så snart efter en förlossning. Kroppen vill ju inte bli gravid under period då din bröstmjölk/näring behövs till en annan liten.
Jag tror det är rätt otroligt att du har ägglossning redan, särskilt i och med att ägget borde ta omkring 14 dagar på sig att mogna. Men det var ju konstiga lh-tester iaf. Kanske kan ett ökat prolaktin ge positivt lh-test? Men nu bara gissar jag.