Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hur skulle ni tolka detta. Det övre är så nära positivt man kan komma ?
Tack på föthand :)
Jag fick två plus igår på ÄL test. Självklara positiva.
Idag fick jag neg. Betyder detta är ägget släppt? :)
Haft sex nu tre dagar i rad. Ikväll också tänkte jag.
Men är de så att när LH inte längre ger utslag så har ägget släppt? Jag hade molande värk igår kväll.
Jag fick två plus igår på ÄL test. Självklara positiva.
Idag fick jag neg. Betyder detta är ägget släppt? :)
Haft sex nu tre dagar i rad. Ikväll också tänkte jag.
Men är de så att när LH inte längre ger utslag så har ägget släppt? Jag hade molande värk igår kväll.
Precis så är det. När båda strecken är lika starka / teststrecket starkare än kontrollstrecket kommer ägglossning ske inom 36 h sen när ägget väl släppt så är ältestet negativt igen och ägget lever i 24 h innan det dör.
Tog den översta igår morse (nära positiv i mina ögon) och den understa nu imorse. Tog även en på eftermiddagen igår som såg nästan likadan ut som den imorse. Missade jag min stegring? Kan det gå så snabbt?
Tog den översta igår morse (nära positiv i mina ögon) och den understa nu imorse. Tog även en på eftermiddagen igår som såg nästan likadan ut som den imorse. Missade jag min stegring? Kan det gå så snabbt?
Dom bukar bli ungefär sådär, däremot så blev det ännu lite mörkare när det fick torka in ordentligt :)
Men vi har kört på dagarna innan och efter så nu får man bara hålla tummar och tår :D