Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Tänker man att ägget redan har släppt när strecket börjar bli svagare igen?
Kan någon hjälpa mig som är nybörjare.
Igår fick jag fast gubbe på CB ägglossningstest, men det var inte riktigt fullt utslag på testlagrets sticka. Idag vid samma tid var utslaget på testlagrets sticka exakt lika starkt som gårdagens (men ej lika starkt som kontrollstreck). Nu på eftermiddagen tog jag ett till från testlagrets och det ger ännu starkare utslag nu, men inte riktigt lika starkt som kontrollstreck ändå.
Hur skulle ni tolka detta? Det som gör mig förvirrad är ju att CB gav mig fast glad gubbe redan igår. (Den gubben sitter kvar i 48h sen så det går inte att testa med den igen just nu, om jag inte missuppfattat något).
Jag skriver för att jag så gärna hoppas att ägglossningen dröjer lite till eftersom gubben är på jobbresa ända tills onsdag :D
Såg nu bilder inte funka.. men var klart positivt igår em och idag fm. Dagens test i em var negativt. När är äl då?
Såg nu bilder inte funka.. men var klart positivt igår em och idag fm. Dagens test i em var negativt. När är äl då?
Jag skulle säga att äl var på förmiddagen idag då.
Försöker med bilderna igen. Sträcket är alltså inte "tillräckligt" starkt jämfört med kontrollsträcket. Vi har legat varannan dag nu hela månaden så hoppas ju att det tar snart.
Försöker med bilderna igen. Sträcket är alltså inte "tillräckligt" starkt jämfört med kontrollsträcket. Vi har legat varannan dag nu hela månaden så hoppas ju att det tar snart.