Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Det eller ägglossning, hur har det gått?
Gick direkt och köpte ett CB digital när apoteket öppnade, testade runt lunch, så inte med morgonurin, det visade negativt.. magkänslan sa ändå annat och köpte ett CB early och testade nu ikväll! positivt!! Så glad och hoppas att det håller hela vägen till ett syskon åt våran 2 åring. :D
Hur har det gått för dig? Jag är i liknande sits, bim imorgon men negativt på graviditetstest men positivt på ägglossningstest idag! Sist jag plussade så hade jag negativt fram till bim+3, så mitt negativa graviditetstest tänker jag inte allt för mycket på... men ett positivt ägglossningstest kanske kan tyda på något :D jag håller alla tummar för att det betydde positivt för dig :D
Hmm va knepigt då. Men tempen gick upp efter ditt positiva äl test vilket visar att äl skett. Hur lång cykel brukar du ha?
Okej, men du tror inte att det var för liten ökning? Känns som den skulle ha ökat mer om man jämför med andras stegringar men det är väll kanske olika för alla. Jag vet inte riktigt, ibland har jag ca 33 dgr cykel och ibland måste jag äta tabletter för att få igång mensen, dock brukar den komma ca 10 dgr efter att jag har fått positivt äl test (om jag väl fått det vill säga).
Nja, ff ingen mens, är på äl+14, lite lägre temp men ff 0.3 ovan coverline och nån slags skugga på test taget i em när de damp ner i lådan hehe. Men vi får se :)
Hmm va knepigt då. Men tempen gick upp efter ditt positiva äl test vilket visar att äl skett. Hur lång cykel brukar du ha?
Nja, ff ingen mens, är på äl+14, lite lägre temp men ff 0.3 ovan coverline och nån slags skugga på test taget i em när de damp ner i lådan hehe. Men vi får se :)
Vad skulle ni säga om detta? Det har torkat men styrkan är densamma som när det togs mitt på dagen.
Vad skulle ni säga om detta? Det har torkat men styrkan är densamma som när det togs mitt på dagen.
Positivt nu ikväll! :D