• swallow the big moon

Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

Hej

Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.

Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.

• Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
  • Malllin

Vad tror ni? Fick detta idag. Fast gubbe på cb. Myste idag vid 13 och imorgon och övermorgon blir samma tid. Äl idag?

• Magda11

Vad är det för app/test du använder? Glad

Malllin skrev 2020-02-07 17:51:55 följande:

Detta är förra månaden

• Malllin
    Magda11 skrev 2020-02-07 18:11:20 följande:

Vad är det för app/test du använder? 

Appen premom där man lägger in sina test och ser sina kurvor :)
  • Malllin

Tror jag missade min peak denna gång. Måste ha varit sen fredag kväll. Testade på dagen och inatt. Nu har jag gått ner från 1,0 till 0,8. Förra månaden peakade jag tydligare på 1,23. Känns hopplöst ibland. Hoppas vi hinner med imorgon också!

• Magda11
    Malllin skrev 2020-02-08 03:32:41 följande:
    Appen premom där man lägger in sina test och ser sina kurvor :)
    Hur läser den av styrkan på testen i siffror? Förvånad Går de bara efter hur strecket ser ut (så det kanske inte är helt pålitligt eller hur funkar det?
  • Magda11

Skaffade appen nu och registeredade de test jag sparat (har tagit fler, men de har varit svagare). Verkar som om jag verkar gilla att ligga på typ 0,28... Hade en liten höjning en dag, men det gick ju över snabbare än det kom, så... (Glömde registrera testet från igår, men det var lite svagare än det jag tog idag.)

Ska börja spara alla tester nu och testa lite oftare. Borde jag testa var 4e timme? Eller ska jag vänta lite längre? 

• Lovart
    Magda11 skrev 2020-02-08 09:45:48 följande:

Skaffade appen nu och registeredade de test jag sparat (har tagit fler, men de har varit svagare). Verkar som om jag verkar gilla att ligga på typ 0,28... Hade en liten höjning en dag, men det gick ju över snabbare än det kom, så... (Glömde registrera testet från igår, men det var lite svagare än det jag tog idag.)

Ska börja spara alla tester nu och testa lite oftare. Borde jag testa var 4e timme? Eller ska jag vänta lite längre? 

Du har svaga tester så jag skulle testa en gång om dagen tills du märker en höjning, sedan två gånger om dagen
  • Magda11
    Lovart skrev 2020-02-09 11:12:09 följande:
    Du har svaga tester så jag skulle testa en gång om dagen tills du märker en höjning, sedan två gånger om dagen
    Okej, tack för svar Glad
  • nystrom98

Hej!

Detta test är taget igår, vilket är negativt(?)

Och detta är taget imorse, gissar på att det är positivt men är inte säker? Första gången jag använder mig av äl-tester..

Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?