BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag har BIM den 7 sept. Är på äl+8 idag, och har redan fått ont i brösten. Googlade lite och kunde hitta nån enstaka som känt så tidigt. Är det någon här som varit med om ont i brösten redan såhär tidigt efter äl och varit gravida?
Hej! Försökt få mitt 2a barn i över ett år med 2 missfall som resultat. Senaste i juni. Behöver er hjälp med att tolka resultatet på mitt test. Jag tycker jag ser ett svagt, svagt streck. Men är orolig att min önskan om barn spelar hjärnan ett spratt...
Det ser ut att vara positivt! Grattis!
men för att vara helt säker skulle jag även tagit ett Cb
Vilken testdag är du på?
Hej! Försökt få mitt 2a barn i över ett år med 2 missfall som resultat. Senaste i juni. Behöver er hjälp med att tolka resultatet på mitt test. Jag tycker jag ser ett svagt, svagt streck. Men är orolig att min önskan om barn spelar hjärnan ett spratt...
[quote=79868800][quote-nick]anjipanji skrev 2019-08-31 11:57:17 följande:[/quote-nick]Hej! Försökt få mitt 2a barn i över ett år med 2 missfall som resultat. Senaste i juni. Behöver er hjälp med att tolka resultatet på mitt test. Jag tycker jag ser ett svagt, svagt streck. Men är orolig att min önskan om barn spelar hjärnan ett spratt...
[/
Det ser exakt ut som mitt test gjorde med min dotter!! Så jag vågar nog säga grattis!!
Det ser ut exakt som mitt test jag gjorde med min dotter!! Så jag vågar nog säga grattis!!
Hej!
Jag fick väldigt ömma bröstvårtor och ömma bröst äl +5, är nu på äl +9 så vet ej om jag är gravid än, men tänkte ta ett till tidigt test imorgon :)
Jag har BIM den 7 sept. Är på äl+8 idag, och har redan fått ont i brösten. Googlade lite och kunde hitta nån enstaka som känt så tidigt. Är det någon här som varit med om ont i brösten redan såhär tidigt efter äl och varit gravida?
Vilken testdag är du på?
Ja här var mensen igång idag 3 dagar för tidigt! :(
Men för att vara positiv så får jag iallafall hänga kvar här för ny bim blir 29/9 :)
Vilken testdag är du på?
Det ser ut exakt som mitt test jag gjorde med min dotter!! Så jag vågar nog säga grattis!!