BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tycker jag har en hel del molvärk och lätt illamående till och från, men det kan ju vara att man känner efter lite för mycket också :)
Ooh spännande, då är vi nästan lika där då! Har du några andra känningar ?
Jag ser två streck, grattis! :)
Tog själv ett test imorse som är svagare än ditt. Tänker avvakta och se om det blir tydligare om någon dag eller om det är ett spökstreck. Är på äl+11 och hade, vad jag tror är, nidblödning äl+8&9 då jag aldrig har mellanblödningar. Annars lite molvärk och lätt illamående i korta frekvenser. Jobbigt att vänta nu bara... :)
Hej! Jag har följt tråden men inte skrivit något då jag inte riktigt vet när BIM är. Nu är de dock så att jag fick starkt utslag på ägglossningstestet 24/8 men sen gick de neråt, så ja misstänker att ÄL var dagen eller dagarna innan. Alltså borde BIM vara runt 6/9 ungefär!
Sen till de knasiga... idag på jobbet fick jag under några sekunder (två gånger) riktiga stick i tjejmagen på höger sida ONT gjorde de!!! Sen kom en utmattande mensvärk... de moler värre än mensvärk, med större intensitet. Någon som känner igen detta?? Och får ja vara med på BIM listan trots att ja inte är helt säker?
Ja här var mensen igång idag 3 dagar för tidigt! :(
Men för att vara positiv så får jag iallafall hänga kvar här för ny bim blir 29/9 :)
Jag tycker jag har en hel del molvärk och lätt illamående till och från, men det kan ju vara att man känner efter lite för mycket också :)
Hej jag hoppar in här! Jag och min sambo ska nu göra vårat första försök att bli gravida, känns väldigt spännande och samtidigt lite nervöst.
Jag har beräknad ÄL på onsdag och BIM 16/9.
Håller tummarna för er alla! ????
Fick en trevlig överraskning häromdagen: ägglossning! Tempar, och fick det bekräftat med hjälp av tempen.
Jag trodde den skulle utebli, men den kom senare än beräknat helt enkelt! Glad för att kroppen funkar, mindre exalterad över att närmsta sex var 3 dagar innan äl. Men men chans finns ju i alla fall :)
Någon som plussat där ni enbart myst några dagar innan äl?
Alltså jag blir inte klok på detta med min temperatur å beräknad BIM. Imorse förde jag in en temp på 36,59 i min NC-app (aldrig haft så hög temp på morgonen) och så plötsligt så sköts min BIM fram en vecka?! Skapligt förvirrande.
Vill så gärna känna "tecken" på en ev. graviditet men inget än så länge... Varit ordentligt skengravid tidigare å känt typ allt man kan >.< ...