• Svar på tråden ASAP Rocky USA
  • Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-17 16:51:33 följande:

Vad är det som är annorlunda?
    Undrar då inget i fallet står ut.

vem har sagt något om vad som är annorlunda? :)
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-17 17:00:43 följande:
    vem har sagt något om vad som är annorlunda? :)

Med den, så gör du TS obsolet.
    Vilket jag anat länge, då din argumentation inte höll speciellt bra.
    Eller inte alls nästan.

Så USA påverkar Sverige, det har jag inget att säga om för det gör dom.
    Men påverkat fallet  med ASAP, det är det ett stort nej på!
    Just för det inte går se nått som avviker ens.

hur många meter var det? 88-ägd
  • Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-17 18:42:06 följande:

Med den, så gör du TS obsolet.
    Vilket jag anat länge, då din argumentation inte höll speciellt bra.
    Eller inte alls nästan.

Så USA påverkar Sverige, det har jag inget att säga om för det gör dom.
    Men påverkat fallet  med ASAP, det är det ett stort nej på!
    Just för det inte går se nått som avviker ens.

du har svårt att se det som avklarat?:)
    du skriver ju själv : Så USA påverkar Sverige, det har jag inget att säga om för det gör dom.
    fallet med asap är Sverige :)

vad är problemet då? det är ju det jag menar!
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-17 18:52:21 följande:
    du har svårt att se det som avklarat?:)
    du skriver ju själv : Så USA påverkar Sverige, det har jag inget att säga om för det gör dom.
    fallet med asap är Sverige :)

vad är problemet då? det är ju det jag menar!

Vad i fallet har USA påverkat som gör att ASAP står ut?
    Finner aldrig något svar på dig av detta, ett tag vad det om nått proffs som skulle yrka 6 månader, ja?

Och efter så många ggr, så inser jag att du inte ens vet vad du ska säga här längre, och en ogenomtänkt TS.
    Att du pratar om annat ändrar inte detta förstår du.
    Och efter så många ggr du haft chansen och berätta vad USA har påverkat i fallet, så står vi här med inget.
    Inser din TS inte reflekterar överhuvudtaget nått längre, och som då handlar om ASAP och relevans till det du vill påstå.

Saken är att fallet avslutades helt utan överraskning, det är där vi står i frågan som du aldrig klarar av att förklara.

• Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-18 10:57:04 följande:

Vad i fallet har USA påverkat som gör att ASAP står ut?

Finner aldrig något svar på dig av detta, ett tag vad det om nått proffs som skulle yrka 6 månader, ja?

Och efter så många ggr, så inser jag att du inte ens vet vad du ska säga här längre, och en ogenomtänkt TS.

Att du pratar om annat ändrar inte detta förstår du.

Och efter så många ggr du haft chansen och berätta vad USA har påverkat i fallet, så står vi här med inget.

Inser din TS inte reflekterar överhuvudtaget nått längre, och som då handlar om ASAP och relevans till det du vill påstå.

Saken är att fallet avslutades helt utan överraskning, det är där vi står i frågan som du aldrig klarar av att förklara.

Snälla människa

Har du inte ens läst Ts?

USA skrev hotbrev! Det finns ett hotbrev! Utöver alla samtal

Även från USA:s president
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-19 09:04:43 följande:
    Snälla människa
    Har du inte ens läst Ts?
    USA skrev hotbrev! Det finns ett hotbrev! Utöver alla samtal
    Även från USA:s president

Finns inget i fallet som står ut och som ens antyder det skett.
    Och sen har vi det lilla faktumet att Löfven berättade han inte har med det och göra, vilket alla vet, utom du?

Jag har konstaterat att du inte klarar av att argumentera fram din tes, och jag kan berätta för dig att det är pga att målet ser väldigt typiskt ut i slutresultat.

I och för sig sitter man inte häktade för denna typen av brott, men den förklarar flyktrisken enkelt.(men även hårdare)
    Inte heller släpptes ASAP innan rättegången var klar.

Jag ställer mig frågan när ditt argument kommer som stödjer din tes om att USA har påverkat målet, för jag ser inget konkret i lagföringen som ens tyder på detta.
    Och du har fallerat att berätta vad.

• Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-19 09:10:12 följande:

Finns inget i fallet som står ut och som ens antyder det skett.
    Och sen har vi det lilla faktumet att Löfven berättade han inte har med det och göra, vilket alla vet, utom du?

Jag har konstaterat att du inte klarar av att argumentera fram din tes, och jag kan berätta för dig att det är pga att målet ser väldigt typiskt ut i slutresultat.

I och för sig sitter man inte häktade för denna typen av brott, men den förklarar flyktrisken enkelt.(men även hårdare)
    Inte heller släpptes ASAP innan rättegången var klar.

Jag ställer mig frågan när ditt argument kommer som stödjer din tes om att USA har påverkat målet, för jag ser inget konkret i lagföringen som ens tyder på detta.
    Och du har fallerat att berätta vad.

du förstår verkligen ine hur politiken fungerar??
    Allt sägs inte ut åt! Läs på fallet med 2 egyptier om hur USA kom till svenak mark 
    uan tillstånd! Finns många sådana fall!
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-19 09:20:07 följande:
    du förstår verkligen ine hur politiken fungerar??
    Allt sägs inte ut åt! Läs på fallet med 2 egyptier om hur USA kom till svenak mark 
    uan tillstånd! Finns många sådana fall!

Dock finns inget som står ut på ASAP, inget som du kan påvisa med CIA-transporter och prata om annat.
    ASAP fick ett typiskt straff, enda som verkligen skilde var häktet pga flyktrisk, men det berättar exakt det omvända i vad du försöker påstå utan fakta.

Din TS har allvarliga fel, det du vill diskutera finns inte svar med ASAP ens.

• Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-19 09:29:31 följande:

Dock finns inget som står ut på ASAP, inget som du kan påvisa med CIA-transporter och prata om annat.
    ASAP fick ett typiskt straff, enda som verkligen skilde var häktet pga flyktrisk, men det berättar exakt det omvända i vad du försöker påstå utan fakta.

Din TS har allvarliga fel, det du vill diskutera finns inte svar med ASAP ens.

https://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/cia-planen-landade-i-sverige/
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-19 09:34:09 följande:
    www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/c.../

JA, CIA-planen, jag berättade precis om dom.
    Dock inget som ändrar TS, inte ens överhuvudtaget.

Men nu pratar vi ASAP, och finns inget som står ut mer än häktningen.
    Men häktning ser knappast ut som att gå i ledband på USA, utan faktiskt tvärtom.
    Så vart är dina exempel att man vek sig för USA och detta fall?
    Undrar då inget står ut mer än häktningen pga flyktrisk.

Och nu handlar dina svar om annat, har du märkt detta och ASAP vill du inte prata om ens?

Svar på tråden ASAP Rocky USA