• Svar på tråden ASAP Rocky USA
  • Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-30 11:05:17 följande:

Eftersom du aldrig kan påvisa det du vill säga, så har du fel, inte att vi är oense.

Men om du startar en tråd om USA påverkan på Sverige, så finns det säkert en del exempel som fungerar, dock ej ASAP då det mer påvisar det omvända, än ens i närheten det du försöker påstå.

Detta är ingen sak som går trolla bort för dig, ASAP är irrelevant till det du vill påvisa.

Förstår du känner dig ledsen över din TS som inte höll måttet, men tänk efter lite och starta en ny tråd istället.

Så kanske du får till det rätt den gången.

Du säger en sak och gör annat!

Det verkar som du har fått kortslutning.

Du kan helt enkelt inte svara på frågor. Storhetsvansinne?
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-30 11:14:42 följande:
    Du säger en sak och gör annat!
    Det verkar som du har fått kortslutning.
    Du kan helt enkelt inte svara på frågor. Storhetsvansinne?

Jag säger ASAP är irrelevant på det du vill påvisa, det är mer tvärtom mot en Svensk, då denna hade troligtvis aldrig blivit frihetsberövad.

Hur är fakta kortslutning?

Jag kan besvara din fråga om du skapar en relevant tråd.

hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-30 11:18:19 följande:

Jag säger ASAP är irrelevant på det du vill påvisa, det är mer tvärtom mot en Svensk, då denna hade troligtvis aldrig blivit frihetsberövad.

Hur är fakta kortslutning?

Jag kan besvara din fråga om du skapar en relevant tråd.

Som sagt du har inte förstått!

Var är fakta?

Du kan svara på frågor om.. Massa om... Massa om..

Hur länge ska du fortsätta i samma hamsterhjul?

Vakna! Det är 2019!
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-30 11:24:28 följande:
    Som sagt du har inte förstått!
    Var är fakta?
    Du kan svara på frågor om.. Massa om... Massa om..
    Hur länge ska du fortsätta i samma hamsterhjul?
    Vakna! Det är 2019!

Att ASAP fick det hårdare, det fick vi se i att man häktade ASAP för flyktrisk.
    Hur ska man komma ur ett ekorrhjul där man har exempel som är till 100% irrelevant pga det var hårdare frö ASAP än för Svensken?

Svaret är aldrig, din TS är stendöd, då du aldrig kan påvisa det du vill.

Din enda chans är starta en ny och och mer specificerad TS, och ha ett exempel som faktiskt med lite fantasi kan påvisa det du vill.
    Nu är det parodi med ASAP och det du vill prata om, vet du om att folk kan läsa det du skriver och hur irrelevant ASAP är för det du vill säga?

• Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-30 11:28:54 följande:

Att ASAP fick det hårdare, det fick vi se i att man häktade ASAP för flyktrisk.

Hur ska man komma ur ett ekorrhjul där man har exempel som är till 100% irrelevant pga det var hårdare frö ASAP än för Svensken?

Svaret är aldrig, din TS är stendöd, då du aldrig kan påvisa det du vill.

Din enda chans är starta en ny och och mer specificerad TS, och ha ett exempel som faktiskt med lite fantasi kan påvisa det du vill.

Nu är det parodi med ASAP och det du vill prata om, vet du om att folk kan läsa det du skriver och hur irrelevant ASAP är för det du vill säga?

Som sagt du förstår inte ens vad flyktrisk innebär!

Jag orkar inte förklara för dig heller.

Jag kommer aldrig starta en ny TS för du dina behov för du förstår ju inte ändå.

Din verklighetsuppfattning verkar förvrängd och jag kan inte hjälpa dig mer gossen.
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-30 11:40:33 följande:
    Som sagt du förstår inte ens vad flyktrisk innebär!
    Jag orkar inte förklara för dig heller.
    Jag kommer aldrig starta en ny TS för du dina behov för du förstår ju inte ändå.
    Din verklighetsuppfattning verkar förvrängd och jag kan inte hjälpa dig mer gossen.

Man satte ASAP i häktet pga flyktrisk, det tyder på man varit hårdare mot ASAP än Svensken.
    Jag har inget behov av en ny tråd heller, då du inte säger nått i denna och det du vill påvisa.

Min verklighetsuppfattning berättar allt följt norm med ASAP, och lite till och i form av man var hårdare med flyktrisk.

Och du prata om flyktrisk(som du aldrig kvantifiera heller), ändrar inget för din stendöda TS.

• Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-30 11:55:38 följande:

Man satte ASAP i häktet pga flyktrisk, det tyder på man varit hårdare mot ASAP än Svensken.

Jag har inget behov av en ny tråd heller, då du inte säger nått i denna och det du vill påvisa.

Min verklighetsuppfattning berättar allt följt norm med ASAP, och lite till och i form av man var hårdare med flyktrisk.

Och du prata om flyktrisk(som du aldrig kvantifiera heller), ändrar inget för din stendöda TS.

Du förstår inte saker
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-30 13:07:04 följande:
    Du förstår inte saker
    JO, ASAP är irrelevant för det du ville disktuera.
  • Tintin i Amerika
    klyban skrev 2019-08-30 13:34:55 följande:

JO, ASAP är irrelevant för det du ville disktuera.

Du förstår inte
  • klyban
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-30 13:39:43 följande:
    Du förstår inte

Jo, ASAP är irrelevant i det du vill påvisa.
    Kan inte vara tydligare än så.

TS är stendöd.

Svar på tråden ASAP Rocky USA