KlantSmurfen skrev 2019-07-14 18:19:09 följande:
Du kan inte skilja mellan humor och personangrepp så du blir kränkt och går till attack med rätt ängsliga, bittra och lite svagt begåvade. Det är helt uppenbart att du är en av dem som är mest kränkt.
KlantSmurfen skrev 2019-07-14 18:33:32 följande:
"Ska vi killar börja svänga oss med likadana uttryck?"
Varför inte?
KlantSmurfen skrev 2019-06-27 07:17:31 följande:
#131Om man lassar över sina problem på andra och förväntar sig att andra ska lösa dem är man en bebis.Vilka är det som gnäller om allt och vill att andra ska lösa det...mansbebis blir den manliga motsvarigheten till...
FDFMGA skrev 2019-07-14 19:29:06 följande:
Anonym (Sebben) skrev 2019-07-14 15:39:11 följande:
Var rädd om dig, det måste vara tärande att hata så många så mycket pga biologiska egenskaper. Jag hoppas du har nån i din närhet som ser dig och kan få dig att må bättre framöver. Din hånfullhet mot okända speglar nog rätt mycket oförlöst inuti. Det oroar oss andra som får läsa det du skriver med så stora förtvivlade bokstäver.
Underbar tråd. Jag vill bara påpeka att de allra flesta av oss mån inte är mansbebisar.
Vad tycker du, Sebben. Är det verkligen respektfullt att skriva som du gör i det nedersta av inläggen jag citerar och varför skriver du "oroar oss andra"?
Min uppfattning är att den som måste gömma sitt jag bakom ett "oss andra" inte är vuxen. Precis som man inte är vuxen om man gallskriker om respekt från andra men själv insinuerar att andra hatar, mår dåligt, har något oförlöst, etcetera.
Beteendet kan kallas mansbebisjämmer eller något annat - men om man ogillar den nedsättande benämningen mansbebis är det kontraproduktivt att bete sig som en sådan.
Det här ovan är riktiga män som dessutom har humor.
(mansbebisjämmer är till och med roligare än mansbebis)
Själv har jag inga råd att ge, min man är alldeles för fin för det, vi har skrattat tillsammans när viläst tråden(han brukar visa mig roliga trådar också)