• Anonym (omoderlig)

Jag har blivit med mansbebis

Hur blir man av med en sådan?
    Uppfostrar? Adoption?

Känns inte som jag är redo att skaffa mansbebis
    Vet att det är många som verkar födda för det, dom får det att se så naturligt ut.. men jag tror faktiskt inte att jag vill ha en mansbebis.

Vad är era bästa råd?

• Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis
  • Anonym (hysterisk roligt)
    Anonym (?) skrev 2019-07-12 16:29:27 följande:

Du får vad du förtjänar.

Har du valt honom och valt att stanna kvar så har du inget att gnälla över.

Lite offerkofta varning.

men snälla nå'n det är ju rätt uppenbart att det är en tråd som driver med dessa självvalda mansbebisar
    Anonym (?) skrev 2019-07-12 16:27:59 följande:
    Passar bättre min fru som kissar på sig flera gånger i månaden.

att vara mansbebis är dessutom självvalt så att du gör narr av människor s har medicinska problem är inte ok, även om det är nog fler änjag som starkt tvivlar på att du har en fru

om du inte har humor eller blir så otroligt kränkt av att man vågar skoja om mansbebisar(som redan sagts män klagar ju på att kvinnor inte har humor) så är det ju enkelt löst, sluta läs tråden

on topic - detta är bland det roligaste jag har läst på länge, satte nästan kaffet i halsen, fler roliga råd vill ses

mitt bidrag - kanske apoteket ska börja sälja preventivmedel mot oönskade mansbebisar?
  • Anonym (Kalla)
    Anonym (hysterisk roligt) skrev 2019-07-12 16:36:44 följande:
    men snälla nå'n det är ju rätt uppenbart att det är en tråd som driver med dessa självvalda mansbebisar
    Anonym (?) skrev 2019-07-12 16:27:59 följande:
    Passar bättre min fru som kissar på sig flera gånger i månaden.

att vara mansbebis är dessutom självvalt så att du gör narr av människor s har medicinska problem är inte ok, även om det är nog fler änjag som starkt tvivlar på att du har en fru

om du inte har humor eller blir så otroligt kränkt av att man vågar skoja om mansbebisar(som redan sagts män klagar ju på att kvinnor inte har humor) så är det ju enkelt löst, sluta läs tråden

on topic - detta är bland det roligaste jag har läst på länge, satte nästan kaffet i halsen, fler roliga råd vill ses

mitt bidrag - kanske apoteket ska börja sälja preventivmedel mot oönskade mansbebisar?
  • KlantSmurfen
    Anonym (omoderlig) skrev 2019-07-12 16:12:07 följande:

Hur blir man av med en sådan?
    Uppfostrar? Adoption?

Känns inte som jag är redo att skaffa mansbebis
    Vet att det är många som verkar födda för det, dom får det att se så naturligt ut.. men jag tror faktiskt inte att jag vill ha en mansbebis.

Vad är era bästa råd?

• riboflavin

Bekämpa med alla medel, får den nyckel till hemmet har den en tendens att bli kronisk. Och vad du än gör, låt den inte fortplanta sig!

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (?)
    Anonym (hysterisk roligt) skrev 2019-07-12 16:36:44 följande:

men snälla nå'n det är ju rätt uppenbart att det är en tråd som driver med dessa självvalda mansbebisaratt vara mansbebis är dessutom självvalt så att du gör narr av människor s har medicinska problem är inte ok, även om det är nog fler änjag som starkt tvivlar på att du har en fru

Tråden ligger i Känsliga rummet!!

Är tråden avsedd att ironisera, vilket är helt ok, så lägger man tråden i vederbörlig kategori.
  • Anonym (Grannen under)
    Anonym (?) skrev 2019-07-12 16:50:19 följande:

Är tråden avsedd att ironisera, vilket är helt ok, så lägger man tråden i vederbörlig kategori.
    Att ämnet är känsligt behöver inte vara ett hinder för att man kan få skratta.

Tänk på alla de kvinnor som förutom sina biologiska barn har fått en vuxen bebis att klia i blöjvecken. Nog kan man unna dem ett småleende mitt i slitet.
  • Aurora Borrealis

Sätt på honom blöja och ge honom en napp i munnen. Säg åt honom att gå och lägga sig. Upprepa varje dag. Skriker och gråter han innan läggdags trots nappen så tvinga ner i sängen och bädda in i täcket runt honom som en puppa. Han ska ligga och sova så, det måste han förstå! Han kommer tillslut att bli tryggare och enklare av detta.

• Anonym (L)
    Anonym (Grannen under) skrev 2019-07-12 16:57:07 följande:

Att ämnet är känsligt behöver inte vara ett hinder för att man kan få skratta.

Tänk på alla de kvinnor som förutom sina biologiska barn har fått en vuxen bebis att klia i blöjvecken. Nog kan man unna dem ett småleende mitt i slitet.

Ingen missunnar någon att skratta men vad exakt är det känsliga som gör att tråden behöver ligga i känsliga rummet?
  • Anonym (hycklare)

Anonym (L) skrev 2019-07-12 17:16:35 följande:
    Ingen missunnar någon att skratta men vad exakt är det känsliga som gör att tråden behöver ligga i känsliga rummet?

ja men då kan ju ni också  klaga på alla tramstrådar som finns, eller alla gnälltrådar om feminister och hur synd det är om män  som inte får ligga osv

men nu när det finns en rolig tråd för kvinnor(och män för den delen för inte heller män tycker det är attraktivt med mansbebisar, dom allra flesta män är ju fantastiska och goa) då ska vissa av er bli så förbaskat butthurt och kränkta att ni anmäler och flyttar tråden,
Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis