• Anonym (omoderlig)

Jag har blivit med mansbebis

Jag har blivit med mansbebis

Hur blir man av med en sådan?
    Uppfostrar? Adoption?

Känns inte som jag är redo att skaffa mansbebis
    Vet att det är många som verkar födda för det, dom får det att se så naturligt ut.. men jag tror faktiskt inte att jag vill ha en mansbebis.

Vad är era bästa råd?

• Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis
  • Anonym (Xx)
    Anonym (MANSBEBISAR) skrev 2019-07-14 14:56:02 följande:
    Forumet är fullt av trådar där män hatar på kvinnor, homosexuella, invandrare,. relligösa men det är alltså en tråd där man driver med lata män som gör er så kränkta? Hur kommer det sig..? *ler sött*
    Var på FL är detta? Kan du visa mig dessa trådar, kan du länka så jag får se?
  • Anonym (Xx)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-14 15:16:07 följande:
    Tro mig, är varken lat eller lättkränkt, gråter inte en skvätt för dig. Din tråd visar ju tydligt varför debattklimatet håller sådan låg nivå. Tycker du att dina inlägg är begåvat analytiska och att du ger bra råd? Din egen debattstil bidrar väl till precis det problem du säger dig bekämpa. Hur mycket invektiv har du inte öst på mig helt onödigt? Du ser sandkorn i din nästas ögon men inte grandet i ditt eget.

Oavsett personliga egenskaper bör vi bemöta varandra respektfullt. Jag hoppas du ändrar dig. Nu slutar jag bemöta dig, det känns tröttsamt och leder inte framåt. Framför allt fåt TS inga råd, även om jag nog skulle råda den unge mannen att starkt och självständigt skaffa sig en eller flera nya mer respektfulla kärlekspartners. Jag gissar att du inte är intresserad av honom om jag förstått dina många invektiv rätt?
    +1
  • Anonym (ehhhh)
    Anonym (Xx) skrev 2019-07-14 15:18:49 följande:
    Var på FL är detta? Kan du visa mig dessa trådar, kan du länka så jag får se?
    Trollar du för du kan ju inte vara allvarlig
    Du påstår alltså helt allvarligt att du inte sett trådar där man gnäller på feminister/kvinnor/invandrare

Ja vi tror dig - NOT
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Tro mig, är varken lat eller lättkränkt, gråter inte en skvätt för dig. Din tråd visar ju tydligt varför debattklimatet håller sådan låg nivå. Tycker du att dina inlägg är begåvat analytiska och att du ger bra råd? Din egen debattstil bidrar väl till precis det problem du säger dig bekämpa. Hur mycket invektiv har du inte öst på mig helt onödigt? Du ser sandkorn i din nästas ögon men inte grandet i ditt eget.

Oavsett personliga egenskaper bör vi bemöta varandra respektfullt. Jag hoppas du ändrar dig. Nu slutar jag bemöta dig, det känns tröttsamt och leder inte framåt. Framför allt fåt TS inga råd, även om jag nog skulle råda den unge mannen att starkt och självständigt skaffa sig en eller flera nya mer respektfulla kärlekspartners. Jag gissar att du inte är intresserad av honom om jag förstått dina många invektiv rätt?
    Det är inte min tråd, men jag är inte förvånad att du inte har koll  för du intresserar dig ju enbart för mansbebisars problem

Sen är det uppenbart för dom flesta att trådstarten är ironisk, även det har du missat, även faktumet i vilken forum del den ligger i (Ironi&Satir)

Men fortsätt fylla poolen, när du är färdig kan du väl bli lika indignerad på kvinnornas vägar, om du har tid förstås
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (ehhhh) skrev 2019-07-14 15:26:07 följande:
    Du påstår alltså helt allvarligt att du inte sett trådar där man gnäller på feminister/kvinnor/invandrare

Ja vi tror dig - NOT
    +1
  • Aurora Borrealis

Det är ingen debatt. Det är ett konstaterande. Låt kvinnorna beklaga sig ifred. Låt kvinnorna här var ifred och ha sitt roliga ifred.
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-14 15:39:11 följande:
    Oj, så mycket känsla du har i dig. Hoppas att du kan kanalisera din vrede och skapa något bra för någon. Var rädd om dig, det måste vara tärande att hata så många så mycket pga biologiska egenskaper. Jag hoppas du har nån i din närhet som ser dig och kan få dig att må bättre framöver. Din hånfullhet mot okända speglar nog rätt mycket oförlöst inuti. Det oroar oss andra som får läsa det du skriver med så stora förtvivlade bokstäver.
    Hahahaha, det där kanske funkar på svaga individer men vi vuxna människor går inte på det där.

Ditt första inlägg visar ju hur du tänker:
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-12 16:15:23 följande:
    Haha, ett troll till som startar trådar..  Håller bebisen med om analysen? Hur ser han på detta? Eller upplever den starke självständige mannen att kvinnan han älskade har blivit nån sorts huskors som försöker starta eldar på Familjeliv?
    Du kallar alltså själv kvinnor för 'huskors' men blir kränkt över att lata män kallas mansbebisar

Så ta ett dopp i mantearspoolen och sen kan du värma dig med offerkoftan innan du går vidare till hycklerigatan
  • Anonym (Xx)
    Anonym (ehhhh) skrev 2019-07-14 15:26:07 följande:

Ja vi tror dig - NOT
    Det var inte gnäller det gällde, det var hatar som personen ovan skrev, kan du visa mig någon sådan tråd?
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Aurora Borrealis skrev 2019-07-14 15:46:30 följande:
    Det är ingen debatt. Det är ett konstaterande. Låt kvinnorna beklaga sig ifred. Låt kvinnorna här var ifred och ha sitt roliga ifred.
    Ja låt oss fortsätta ha roligt istället för att slösa tid på mansbebisarna

• Anonym (hihi)

Säg att det blir inget dataspelande förrän man har gjort sin del av hushållsarbetet Skrattande

Beter sig någon som ett barn ska dom behandlas som ett barn, gärna då också inför andra så att personen till slut skäms tillräckligt mycket för  att skärpa till sig(obs inte inför svärföräldrarna då dom antagligen är orsak till att mannen blivit en bortskämd vuxenbebis)

Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis