BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Uppdaterad BIM lista
1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93
5/8: Hallonen80
6/8 FrokenF89
8/8: Phoworray
9/8: Förstabarnet123
10/8 höstlöv123
11/8: Nicciz, Jphoppas
21/8 Noraaaaa
Mensen var 11dagar sen denna månade men fick den äntligen igår efter massa negativa resultat. Så nästa BIM 3/8 om den kommer som den brukar.
Uppdaterad BIM lista
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93
3/8 NeoMio0322
6/8 FrokenF89
10/8 höstlöv123
21/8 Noraaaaa
Uppdaterad BIM lista
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc
3/8 NeoMio0322
6/8 FrokenF89
10/8 höstlöv123
21/8 Noraaaaa
Råkade visst skriva i Juli-tråden xD Men nu är det på rätt ställe iallafall :)
Har bara gått och väntat sen några dagar tillbaka på att mensen ska komma så vi kan gå på vårt tredje försök, denna gången med bisolvon, och den kom som den skulle nu. Så hoppas det funkar denna gången Kände på mig att det inte tog sig, men hoppfull som man är hade jag ju massor med grav-tecken som tydde på annat Då är det vara att vänta några dagar till så kör vi igång med kuren och ser om det hjälper något :) Är rätt sugen på en vårbebis, men det är inget man kan planera Har dessutom köpt på mig äl-test och grav-test, så förberedd är man! Får inte bli för ivrig med testen bara Nu kommer bara det värsta, att vänta på att dagarna ska gå och komma snabbare!
Jag har redan börjat få fertil sekret och ägglossning ska komma först i mitten på nästa vecka. Kanske ÄL kommer tidigare denna månad. Idag har jag haft rejält med trådiga flytningar. Har inge minne av att det brukar komma så många dagar innan. Bara vänta och se nu! :)
Uppdaterad BIM lista
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234
3/8 NeoMio0322
6/8 FrokenF89
10/8 höstlöv123
21/8 Noraaaaa
Hoppar in här, detta blir vårat 3e försök och denna gången har jag köpt ägglossningstest! Är rädd att min ägglossning sker tidigare än jag trott förut så vill få bättre koll på den så man verkligen prickar in! Har bim 2/8 och ägglossning nu till veckan skulle jag gissa.
Ni som använt ägglossningstest, visar det bara när själva ägglossningen är eller ger det utslag på fertila dagar? Så ja vet om jag får utslag hur nära det är osv.
Hoppar in här, detta blir vårat 3e försök och denna gången har jag köpt ägglossningstest! Är rädd att min ägglossning sker tidigare än jag trott förut så vill få bättre koll på den så man verkligen prickar in! Har bim 2/8 och ägglossning nu till veckan skulle jag gissa.
Ni som använt ägglossningstest, visar det bara när själva ägglossningen är eller ger det utslag på fertila dagar? Så ja vet om jag får utslag hur nära det är osv.