• Phoworray

BIM augusti 2019

Hoppar också in här! 

Det verkar som att det inte tog sig denna månaden, CB testa tidigt visade inget alls och är på BIM -5. Ska testa på onsdag med ett vanligt från RFSU, eller vänta till fredag för att vara helt säker att det inte tagit sig. 

Nu börjar jag känna av besvikelsen och stressen att inte lyckas bli gravid, men jag borde absolut inte känna det då vi endast är inne på andra försöket. All styrka till er som försökt längre än oss! 

Har tänkt försöka med bisolvon denna gången och se om det hjälper något, alternativt rosenrot också beroende på vad jag får tag på.  Glad

BIM

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss

2/8 Pepsin, Theresesvea

8/8 Phoworray

• Phoworray
    Råkade visst skriva i Juli-tråden xD Men nu är det på rätt ställe iallafall :) 

Har bara gått och väntat sen några dagar tillbaka på att mensen ska komma så vi kan gå på vårt tredje försök, denna gången med bisolvon, och den kom som den skulle nu. Så hoppas det funkar denna gången 
    Obestämd

Kände på mig att det inte tog sig, men hoppfull som man är hade jag ju massor med grav-tecken som tydde på annat Rynkar på näsan

Då är det vara att vänta några dagar till så kör vi igång med kuren och ser om det hjälper något :) Är rätt sugen på en vårbebis, men det är inget man kan planera Obestämd

Har dessutom köpt på mig äl-test och grav-test, så förberedd är man! Får inte bli för ivrig med testen bara Flört Nu kommer bara det värsta, att vänta på att dagarna ska gå och komma snabbare! 

• Phoworray

2 dagar kvar till BIM, hade ingen ÄL vad jag vet (tog äl-tester från dagen innan jag borde få äl till 3 efter, men inget) så troligtvis blir det inget denna månaden heller. Rynkar på näsan

Har sjukt ömmande bröst, vilket är nytt sedan förra månaden ungefär för mig innan mens, vilket är lite jobbigt då de expanderat lite och trycker i bh:n.

Dessutom är magen svullen, vilket jag tycker ser ut lite som en graviditet från sidan, men då grav-test för 3 veckor sen var negativa får jag väl inse att jag har ökat i omkrets de senaste månaderna xD

Hoppas på att mensen uteblir, men det blir nog att satsa på september istället Obestämd

• Phoworray

Ingen mens idag då jag har BIM, dock har jag haft som en liten strimma med något rosa/rött på tampongen vid både lunch och efter jobbet. (Hade antingen sjukt mycket flytningar eller trodde det var mens, så tänkte jag testar eftersom mensen brukar komma när jag varit igång någon timme).

Fortfarande inget nu efter dusch. Hoppas på att den håller sig borta och inte bara är sen! Tror inte jag hade äl senast nämligen :/ 

Sambon tyckte jag skulle vänta till söndag iaf, och har inte mensen kommit då testar vi :)

• Phoworray

Fick mens igår, en dag sent. Får se hur det ser ut idag när jag tömmer koppen, om det är den vanliga mängden eller inte.

För er som har haft "mens" första månaden/månaderna, hur har det varit i strukturen liksom? Har det bara varit mens utan "klumpar" eller kan det vara som helt vanlig mens med "resterna" som kommer ut också? 

Vad har ni för erfarenheter? 

Får ta nya tag nästa månad!

Svar på tråden BIM augusti 2019