Antisemitismen inom vänstern, varför?
Enda sionisten här är nog jag, och den som följt lite av vad jag skriver har nog fattat att jag inte hatar muslimer...
Nej, det som skiljer är att de slipper göra värnplikt... Men de får lov att göra det. Som våra arabiska vänners barn gör. Och som mannen i hushållet gjort. Vi har många arabiska poliser, domare, läkare, officerare, advokater osv. Arabiska partier i Knesset. Rösträtt, lika rättigheter för kvinnor, homosexuella. Rätt till högre utbildning m.m. Jämför det med hur de som lever under PA's styre har det...
Glöm aldrig deras "Palestinierna önskar utplåna Israel som stat, vill helt krossa Israel. Detta är helt riktigt ? och det är en målsättning vi bör stödja".
Handikappanpassning är ett "krigsbrott" - De här galningarna öser Sverige bistånd över:
www.jpost.com/arab-israeli-conflict/palestinian-leaders-disabled-access-to-tomb-of-patriarchs-is-war-crime-641525
Under tiden planerar Serbien och Kosovo att öppna nya ambassader i Jerusalem.
Handikappanpassning är ett "krigsbrott" - De här galningarna öser Sverige bistånd över:
www.jpost.com/arab-israeli-conflict/palestinian-leaders-disabled-access-to-tomb-of-patriarchs-is-war-crime-641525
Det är inte hat, det är förakt
Jag har tillräckligt med belägg för socialdemokraternas smutsiga hantering från 1933-nutid för att fylla flera sidor.